Natta!


Jag drömmer om ett par snygga boots från Fiorentino + Baker, eller Free Lance....

Fr.o.m. imorgon måste jag börja lägga mig tidigare, eller föresten, jag vågar inte lova att jag klarar det förren vi kommer till Thailand. Och en vecka till klarar jag ;)  för sen blir det sol, bad, värme och lata dagar heeeela december lång . Måste säga att det känns ganska skönt att veta det just nu ! :)

Jag somnade då jag nattade Johanna i kväll så jag kör utlottningen av barnkläderna från ScotchAndSoda imorgon. Och håll i er nu: värdet på vinsten är hela 9.000sek !!!! (dvs 7.500nok). Så missa inte det om du känner en liten prins på 7 år...!

Nu säger jag godnatt till måndag 23:e november och imorgon välkomnar vi 24:e movember = 1 månad till julafton. HO, HO :)

NaTtAkLeM! ♥

Kommentarer
Postat av: Mariette

God morgon!



Blir sååå avundssjuk på er som ska åka till Thailand! Herregud, vad mysigt ni kommer ha det!

Må så gott, och tack för lite ljus i detta novembermörker! Tycker verkligen om din härliga inställning till livet, det har blivit ett måste för mig att läsa din blogg flera gånger om dagen (är mammaledig)! Tycker vi kan vara så dåliga på att våga berömma andra, därför vill jag passa på att ge dig en massa cred!!

TACK! Verkligen!



Kram Mariette

2009-11-24 @ 08:48:27
Postat av: astrid

Ha en fin fin dag i solen!!!klem

2009-11-24 @ 09:32:45
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Godmorgon, eller ja, godförmiddag snarare (här hemma i alla fall).

Härlig bild, man längtar tills man får gå och lägga sig igen. Egentligen är jag som du, sitter gärna uppe och fixar när det är svart och tyst runt omkring. Tända en massa ljus och bara njuta. Men så har jag ju en liten som vaknar runt 6-7 och gärna någon gång på natten också och då går det bara inte, tyvärr.

Hoppas att ni får en riktigt bra dag allihopa. Ta hand om dig och se nu till att vila ordentligt i Thailand. Får man vara nyfiken och fråga om ni åker alla tre den här gången? Må så väl, kram, Lotta

Postat av: Anna

Jag vill också till Thailand. Älskar det landet, värmen, maten, människorna, ja allt! Fast samtidigt vill jag vidga min vyer och resa nånstans där jag inte har varit. Jag vill se hela världen!

2009-11-24 @ 10:45:46
URL: http://leosmammas.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag vill också till Thailand. Älskar det landet, värmen, maten, människorna, ja allt! Fast samtidigt vill jag vidga min vyer och resa nånstans där jag inte har varit. Jag vill se hela världen!

2009-11-24 @ 10:45:51
URL: http://leosmammas.blogg.se/
Postat av: karin

Har du firat jul i Thailand innan,isf hur var det,ha den bästa dagen,kram

2009-11-24 @ 11:00:13
Postat av: /B

Hur är man med i den utlottningen? med fem grabbar, varav två i "rätt" ålde rlåte rju vinter superintressant!

:-)

/Birgitta L Wiik

2009-11-24 @ 11:24:19
URL: http://lyckligagatans.blogg.se/
Postat av: camilla y

Hej vännen!



Äntligen en utlottning som passar min son Gustaf som hand i handsken. Han behöver verkligen lite fina kläder som passar hans underbara personlighet. Finare kille får man leta efter och han skulle verkligen bli glad över att få välja snygga killiga 7 års kläder:-)



Kram från stolta mamma

Camilla

2009-11-24 @ 12:49:14
Postat av: Petra

Har såå väntat på att ni skall åka till Thailand igen. Skall bli härligt att följa er och få se på underbara bilder från Thailand. Har själv varit två gånger till Thailand och vill tillbaka om och om igen. Min man vill se "övriga världen" och jag vill till Phuket. Tror inte det blir någon resa nu på ett tag så jag får njuta av er resa istället.

Tack för att du bloggar!



Petra

2009-11-24 @ 14:14:14
URL: http://snicksnack.blogg.se/
Postat av: kristina

lucky you!

Längtar som en tok till värmen. Har varit 2 gånger i Thailand vill gärna dit snart igen. Hoppas det blir en tripp nästa år.



Kram Kristina

2009-11-24 @ 20:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91