Just nu...


Det skulle inte riktigt stå samma saker på min tavla ;)  Istället skulle det stå... Friday: tandläkaren & besök på showroom för det är vad som väntar mig imorgon.

...pågår montering av hyllor & moodboards på mitt kontor. Tänk: en dag kanske jag blir klar med mitt kontors-prosjket ;)


Coola magnet-tavlor ! båda bildera kommer från PB-Teen.

Samtidigt som jag får hyllor etc monterat så jobbar jag med en styling som ska fotograferas imorgon så här på kontoret händer det lite av varje just nu :)


Kommentarer
Postat av: Sandy

titta gärna in hos mig =) läser din blogg alltid...

kram söta du

Postat av: Linda

hej!

inatt drömde jag att jag köpte en ralph lauren skjorta till dig och du blev rasande för kvalitén var jättedålig. haha, märklig dröm! Din blogg är förövrigt hur bra som helst och jag blir alltid lika glad av den :) Kram Linda

Postat av: lotte

Hei. Det hadde vært så gøy å se bilder fra kontoret ditt. Har du vist det noen gang? Klem Lotta

2009-11-19 @ 20:10:27
Postat av: marit, fast läsare :)

vart kommer dom fina tavlorna från, dom på den översta bilden?



gillade verkligen dom :)

2009-11-21 @ 09:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91