Johanna shopping.


Allt kommer från Zara.

Häromdagen hittade jag dessa sötsaker på Zara och idag inviger Johanna toppen + tightsen. De är perfekta "mysa-hemma-på-en-söndag" kläder + att de passar utmärkt på dagis. Den grå klänningen/kjolen kommer vi att matcha med vit bluse och svarta tights.

Och som lovat kommer här pics på gårdagens shopping:


Med denna overall / park-dress, luva och vantar från Reima så slipper Johanna frysa i vinter :) Vi shoppade allt hos Tante Pose på CC-Vest och till vår stora GLÄDJE så hade de  -30% rabatt på overallen !


Nya fina lila vinterskor från Geox hittade vi hos "Grensens Skotøymagasin" på CC-vest igår. Jag gillar alla detaljer och den söta rosetten bak.

Det var första gången jag besökte Grensens NY-öppnade barnskobutik igår och den var hur fräsch som helst! så där kommer fler skor att shoppas :)


Kommentarer
Postat av: marte

Dette likte jeg SÅ godt, den grå var max!:)

Her i Bergen har vi jo ikke Zara, det skulle vi absolutt hatt ser jeg:))

Jeg tror at Reima har best kvalitet på sine dresser, vi bruker reima for tredje år her:)

Ha en fin søndag!

Postat av: Maria PN

Snyggt! Tycker också att Reima är bäst! Vi köper alltid Reima till våra två barn och är supernöjda. Men nu är vår äldsta nästan tonåring så då vill hon ha Peak men det funkar också =)

2009-11-01 @ 16:28:01
Postat av: Anna Karin

Hej!



Fantastisk fin overall, mössan har vi med här hemma.

Reima gör fanatstiska barnkläder.



Kram kram

2009-11-01 @ 18:49:55
Postat av: Lina

Åhhh nu är det min tur att bli nostalgisk. För 10 år sedan jobbade jag på Grensens skor på CC-Vest. Vilka minnen! Har inte varit i Oslo sedan dess så det får nog bli en tur snart...



/LINA



2009-11-01 @ 22:01:07
Postat av: Anna i gve

Min dotter har också likdan mössa, den är så fin:)

2009-11-02 @ 23:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91