Hemma-fix pågår!


Här ser ni de 2 nya växter jag köpte idag också har jag ÄNTLIGEN fått upp de fina HOME bokstäverna från
CreativeLounge (ni kommer kanske ihåg den tävlingen som jag hade på bloggen?) som har bott i en kartong alltför länge.  Som ni ser så är Johanna ute och går med dockvagnen :)

Jag håller på att fixa, städa & plocka här hemma ikväll och Johanna leker för fullt med sina dockor men just nu sitter hon tillsammans med mig på stolen här på kontoret och "läser" svenska mama . Sött !


Det är hög tid för mig att ställa om klockorna kom jag på nu ;)


Zink husen kommer från Walther & Co och en kul sak med dem är att jag sålde dem i min butik Gizmo & Co redan för ca 4 år sedan.

Det börjar bli dags för darlingen att få på sig sin pyjamas nu ;)

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Besök gärna http://pyretosnackan.se

2009-11-10 @ 20:34:44
URL: http://hannis84.blogg.se/
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Åh, det blir verkligen superfint! Härligt att vara på det humöret.

Jag har en fråga, alla fina bilder (som du inte fotat själv) var hittar du dem? Som dagens tänkvärda osv. Letar efter en site man får låna av nämnligen. Tack på förhand, kram, Lotta

2009-11-10 @ 20:39:51
Postat av: Anonym

Hei, hvor er den fine benken deres fra?:)

2009-11-10 @ 20:40:10
Postat av: Evelina

Såå fint det blev! kul att du fått upp dom!! :)

Kramar Evelina

2009-11-10 @ 20:40:40
URL: http://robinsgarderob.blogspot.com
Postat av: Engla

Vad gullig du är, tack snälla för fina ord i bloggen :-)



De där husen är underbara, jag letar dock efter vita hus men verkar inte finnas. Kram på Er!

2009-11-10 @ 20:40:50
URL: http://englasshowroom.com
Postat av: Lena

Så fint :) Hvor har du kjøpt de fine små trærne/blomstene på benken? :)

Ha en fortsatt fin kveld.

Klem Lena

2009-11-10 @ 21:05:49
Postat av: Anna

Älskar att se bilder fr ditt fina hem, det ger mig inspiration :)

Anonym: Bänken kommer fr Bruka.

Kraaamm

2009-11-10 @ 21:24:40
Postat av: gingi

Hvor har du kjøpt den lille stumtjeneren, den som barna kan henge jakkene sine på? Så søt!

2009-11-10 @ 21:25:40
Postat av: Anette

Hva koster et sånt hallbord da...?

2009-11-10 @ 21:31:32
Postat av: Emma

Verkligen jättesnyggt! : - )



Sov gott!



Krama Emma

2009-11-10 @ 22:11:22
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! I inlägget från Bolina så hade Randi ett par sjukt snygga o cooooola jeans på sig. Kan du inte kolla med henne vart de kommer ifrån? Please!?!?!



Snygga bokstäver! Vad kostar de då?



/Kattis

2009-11-10 @ 22:22:04
Postat av: Madeleine Gbg

Hej!

Du, jag ska till Oslo på måndag och stannar till tisdag och måste bara fråga, var ligger Bolina någonstans? Jag kommer förmodligen bo nere i centrum, är det långt därifrån? Måste bara försöka ta mig dit på måndag kväll! :-) Kram M

2009-11-10 @ 22:29:42
URL: http://mitthemminborg.blogspot.com/
Postat av: Karin - AlicesMamma

Åh, såg att de sålde såna fina zinkhus från Walther&CO hos Elsas hem - superfina! Hade velat ha några såna till jul...



Hoppas kvällen & dagen varit bra!

Kramar♥

2009-11-10 @ 22:42:34
URL: http://livingnextdoortoalice.blogg.se/
Postat av: Ida

DA går jeg å legger meg med ett topplokk FULL av inspirasjon!!! For en FIN entré!!! Jeg har de samme bokstavene hengende på veggen! Syntes de er kjempefine! Merk at de selges for doble prisen på Åhlens(795,-), fremfor på Home & cottage(375,-) (pga leverandør og antall!:-))



Treet i gangen er også utrolig flott.. hvor er det fra? Og den knaggen til Johanna.. skulle gjewrne hatt en slik ja :-)



Fikk et akutt behov for å freshe opp gangen min IGJEN! Jeg har en vegg med fototapet - som jeg gjerne skulle malt over - er frem og tilbake ang den hele tiden - klarer aldri å bestemme meg!:-) Får stikke innom byggmakker i morgen å få noen gode råd.. !



Og du.. kan du ikke få walter og co til å lodde ut noen lyshus gjennom bloggen din.. hihi.. DET hadde vært noe ;-D De er råfine! Har veldig lyst på noen hvite også!



Ha en fin natt!

klem fra Ida

2009-11-10 @ 22:49:49
URL: http://putitinabox.blogspot.com
Postat av: Mie

Superfine sink hus, har et selv og det er såå fint når det lyser. Ønsker meg flere:) Det er jo snart jul, og jeg gleder meg. Ha en fin kveld.

2009-11-10 @ 23:16:00
Postat av: Pethra

Vilken härlig hall! Håller själv på med projekt hall som tar sin lilla tid för man vill få sin helt egna touch på den men lite inspiration har jag allt hämtat från dig utan att det blir för likt. :o)



Hoppas ni får en alldeles underbar lill-lördag!

Kramar

2009-11-11 @ 08:34:06
Postat av: Grethe

Superfin hall! Har du tips om hvor de har litt utvalg på zink husene? De har kun to typer på Bolina, et kjempestort og et lite. Skulle gjerne hatt et par midt i mellom størrelse. Ha en flott dag :-)

2009-11-11 @ 09:25:41
Postat av: Anne

Lika fint som vanligt. Du är en sann inspiration. Liknande zinkhus går att hitta på "Village". Bara ett tips ;-)



Kram

Anne

2009-11-11 @ 10:09:15
URL: http://eightfloorview.blogg.se/
Postat av: Linn

Riktigt snyggt! :D

2009-11-13 @ 11:34:50
URL: http://inezway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91