Hej tisdag!


Hemma hos Randi för en liten stund sedan. Visst blir man inspirerad att sätta upp tavellister när man tittar på den här bilden? Super fint! (TACK för idag vännen! Mysigt & inspirerande, som alltid. Kram! :)

Hello vänner! Det gick undan i svängarna här hemma på morgon för vi skulle ha det årliga föräldrarsamtalet på dagis och när jag skulle parkera om min bil så lyckades jag köra in i en annan bil , det blev ingen skada på hans bil (som TUR var) men en hel del på min... sååå himla onödigt men typiskt sånt som händer så man är stressad ;)

Samtalet på dagis var riktigt trevligt! Jag tycker att de är så kul att få feedback på Johannas utveckling och jag & JIG satt i en soffa och var 2 mycket stolta föräldrar. Barn är verkligen mirakel som kryddar livet !

Jag har hunnit med att besöka min kära vän Randi också för att gå igenom ett jobbuppdrag. Nu blir ni säkert nyfikna?! ;)  Resultatet kommer ni att få se i ett kommande nr av Kamille Mor & Barn.


... och på tal om inspiration så fick några nya magasiner följa med mig hem från Sverige i söndags ;)

Bäst jag kör på här nu så jag  önskar dig en U N D E R B A R dag fylld av glädje ! :)

KrAm! ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Gaaaahhhaa...oj, vad tidningar!! Dom kostar ju en förmögenhet :) Jag som går och undrar om jag ska köpa EN, hahaha! Du är lika fin som alltid. Kraaam

2009-11-10 @ 13:38:11
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Anna-

Ha, ha jag vet, jag "tog helt av" ;) Men de är en del av mitt jobb :) också är det inte så ofta jag är i Sverige så lite "godis" ville jag ha .. Önskar dig en FIN dag ! Kram ! :)

Postat av: Marta

ja, hon har verkligen fint hemma hos sig. mkt bra inspiration. ska bli kul att se vad ni ska arbeta med. :)

2009-11-10 @ 13:50:21
URL: http://www.accordingtomarta.blogspot.com
Postat av: Josefine, Blåeld

Snygga lister!



Hoppas att du har en bra dag!

2009-11-10 @ 13:52:54
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Evelina

Super fint rum....Älkar den STORA fåtöljen =) eller ja det är ju nästan en soffa =) De dä listerna kan man aldrig få för många av, jag har dem överallt....Kram

2009-11-10 @ 14:03:35
URL: http://mevelina.blogg.se/
Postat av: astrid

Ha en strålende ettermiddag!!!Alltid en glede å titte på bloggen din.kos dere og nyt resten av dagen.klem astrid

2009-11-10 @ 14:19:31
Postat av: Kristine

hei

Gleder meg til å se hva du styrer på med!! Randi innfrir forventningene, som tidligere FLOTT bilde fra et tydeligvis supert innredet hus.Kommer hennes hus i et magasin?? Det bøør det gjøre. For her er det virkerlig flott!! Takk for at du inspirerer igjen!!

2009-11-10 @ 17:49:59
Postat av: Chrissy

Hej,

har läst din blogg dagligen i några veckor nu och måste bara berätta att jag är helt beroende:-)

Du är som ett vitaminpiller! Man blir alltid glad och positiv av dina fina ord och underbara inspirationsbilder:-)

Keep up the good work!

Kram

2009-11-10 @ 18:13:08
Postat av: Siri

WOW!!! HEr ser det utrolig flott/tøft ut!! :D

2009-11-10 @ 18:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91