Grattis Emma !


Hipp, hipp, HURRA! min fina vän Emma fyllde år häromdan ! :)  (Jag har lånat bilden från Emma&Co´s
blogg.

Dagens 2:a kalas var hemma hos finaste Emma&Co. Planen var att jag & Johanna skulle titta förbi en stund så att kidsen fick leka, sen skulle jag gå hem och natta Johanna, och sen skulle jag komma tillbaka till festen men allt blir inte riktigt som man tänkt sig...  Jag & Johanna var hemma runt kl.21 och strax efter att hjärtat somnade så somnade en trött mamma också ...zzz...


Ballonger = kalas !


Johanna & Elsa är sååå söta ihop :)  P.S kolla in Elsas fina kjol / skjørt, den kommer från Stella Mc Cartney´s kollektion hos Gap.


Mysigt...

TACK för en festlig & mysig kväll kära vänner ! Tokigt att jag inte lyckades komma tillbaka till The Party... hoppas att ni hade världens bästa fest. Kramar ! :)  (P.S jag somnade i soffan strax efter att jag lagt Johanna och vaknade igen kl.01. Typiskt..).

 

 


Kommentarer
Postat av: Maria P-N

Hej!



Så mänskligt och så vanligt förekommande hos oss barnfarmiljer!



Maria

2009-11-29 @ 08:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91