Godnatt mina vänner!


Vackert sovrum som får mig att tänka på vårt sovrum i Phuket. Jag har lust att ha liknande tavlor bak sängen där. Kanske 1st på Johanna 1st på mig och 1st på JIG? ;)

Jag sitter och jobbar sedan några timmar tillbaka men nu känner jag att John Blund är på väg...zzz...så det dröjer (förhoppningsvis) inte så länge förren jag ligger i sköna sängen och drömmer härliga drömmar :)

Imorgon är det ONSDAG = lill-lördag. Kul !

Godnatt och sov så gott alla fina bloggisar så ses vi igen imorgon.

NaTtAkLeM! ♥

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Fina färger!



Ovanför min o makens säng hänger två fina svart/vita bilder på mig och maken. Bilder på barnen har vi på ett par andra ställen i huset förstås. Men ovanför sängen passar väl bäst med bild på kärleksparet, eller hur!! =)



Eller vad tycker du, A-S? ;)

2009-11-11 @ 07:05:56
Postat av: Pethra

Tänk att vi yttligare fått en dag med priviligiet att vakna, att känna, att älska, att få älskas, att få leva.

God Morgon kära onsdag.

Pethra



2009-11-11 @ 08:23:10
Postat av: chatarina

Hej! Vet någon var man kan få tag på de jättefina zinkhusen som du har i din hall? Dom verkar vara slut på de sidor jag har tittat på.

Tack för en superhärlig blogg.

2009-11-11 @ 08:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91