Godnatt bloggen & söndagstips!


Vackert sovrum som jag hittat hos Sköna Hem.

Det känns som att jag upprepar mig från förra veckan, men alltså seriöst: HUR kan det vara fredag redan imorgon??? Oh my! det är bara att blanda dipp och göra sig klar för fredagsmyyys ! ;)

Om du inte redan gjort planer för söndag (förutom att fira alla pappor på farsdag) så kommer här några TIPS till dig som bor i Oslo-området:


Juleåpning hos
Bolina söndag kl.15-18.

- Det är super-salg hos bl.a. DAISY  på Vinderentorvet på söndag mellan kl. 14.00 - 17.00. 
- Butiken SHABBY på Frogner bjuder till juleåpning och boksignering (av boken Doughters) kl. 13.00 - 15.00.
- Inspirerande BOLINA i Stabekk bjuder in till juleåpning (se ovan inbjudan) kl. 15.00 - 18.00.

I vanliga fall är inga butiker öppna i Norge på söndagar så detta är helt speciellt

Nej, nu ska jag gå och lägga mig med bästa boken (Andreas Carlsson, Live to win). Sov gott så ses vi igen imorgon!

GoDnAtTkRaM! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91