Star mamas.


Kate & Suri är galet lika. Kolla föresten in Suris high-heels... det ska börjas i tid ;)  Jag ser att de varit och shoppat på Jacardi ...

Nu sticker jag iväg ut och hämtar gullet på dagis och på vägen hem ska middag handlas. Bjuder på ett par pics på star-mamas så länge.  Och om du har något hett middags-tips så får du gärna ge mig det ! för jag känner att det lätt blir samma meny som snurrar här hemma...


Gwen Stefani är alltid lika cool i stilen och hon är den kändis-mamma som oftast syns på bild tillsammans med sina barn (och ja, Katie är nästan på samma nivå... hon och Suri fotas ofta...).

Off I go!


Kommentarer
Postat av: Jenniepennie

En exremt enkel kycklinggryta!

2-3 kycklingfileer

1 paket bacon

Stek till det får fin färg

slå på 3-4 dl grädde och låt koka ngra min.

Tag kastrullen av plattan och rör ner en halv ask philadelphia gräslöksmak,klyfta körsbärstomater och hacka 1 dl walnötter, toppa gryan med tomater och nötter, servera med grönsaker och ris. Lycka till om du vågar testa!

2009-11-17 @ 16:05:39
Postat av: Pethra

Javisst skall det börjas i tid men det ser aningen kallt ut med tanke på hur mamma Kate är klädd. :)



Ang. mattips, kolla in
www.veckomatsedel.se, bättre kan det knappt bli! 2 svensk/norska familjer som driver sajten och man finner massvis med inspiration där, vår räddare i nöden när fantasin lyser med sin frånvaro. :)



Kram

2009-11-17 @ 16:06:35
Postat av: Karin - AlicesMamma

Katie ser riktigt sliten ut på den bilden... Och hur kan man komma på att helt seriöst ta på sin 5-åring (eller vad hon nu är lilla Suri) heels?!?!? Jag hoppas att det varit maskerad eller att det är nått lillan tjatat sig till... Men även om det skulle vara tjat så känns det inte ok i min värld med heels på så små... Kan de inte få vara barn? Ja ja. Not my problem anyway!



Ha en skön eftermiddag!

Kramar

2009-11-17 @ 16:37:58
URL: http://livingnextdoortoalice.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Skulle gärna vilja ha lite tips och trix på vad man kan göra med sitt hår?

Har ständiga problem med hur jag ska göra, färga eller klippa?

2009-11-17 @ 17:11:11
URL: http://lovejunkiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla http://ikoketmedansam.se

2009-11-17 @ 17:22:26
Postat av: Jenny

Högklackat på små barn går helt bort för mig. Håller med Karin, låt henne vara barn! Fast hon är helt otroligt söt, med eller utan klackar :)

2009-11-17 @ 17:30:55
Postat av: Mela

Nu vet jag ju inte hur de ligger till med de där klackarna men de e liiiite väl tidigt enligt min mening...

2009-11-17 @ 18:08:10
URL: http://dazzlingbliss.blogg,se
Postat av: Marre

Hej

har jag missat tävlingen eller har du glömt bort att utse vinnaren av dom superfina kläderna/ klänningen från Lexington

Kram från göteborg

2009-11-17 @ 18:16:01
URL: http://marrejohanssons.blogg.se/
Postat av: Maria

Suri är bara 3 år! Men hon ser äldre ut (kanske för att hon har high heels! Tidigt eller ej, snacka om att förstöra fötterna på sitt barn iallafall!

2009-11-17 @ 19:08:00
Postat av: Sandra

Nej fy f*n högklackat på barn, hoppas att du inte menade allvar när du skriver att det ska börjas i tid. Det skadar fötterna och folk som sätter på sina barn sådant är verkligen från vettet, de tänker bara på sig själva. Barn är inga dockor som ska kläs ut de är små människor!!!

2009-11-17 @ 19:18:47
Postat av: Solveig

Jacardi er en av mine absolutte favorittbutikker! De har nydelige barneklær. Morsomt at Kate også handler der:)

Verdens lettest middag er fiskekaker i pitabrød. Fiskekaker i biter, mais og agurk i pitabrød. Godt og barnevennlig:)

Ha en fin kveld!

2009-11-17 @ 19:47:37
Postat av: nettan

fiskgryta m ris Mmmmm så gott...

fräs purjo i smör strö över mjöl o i med 3 dl grädde, chillisås/ketchup socker salt peppar sweet chillisås låt koka ihop, släng i paprika broccoli majs eller andra grönsaker. dela ett fiskblock i kuber o låt det koka med tills fisken är klara... så jättegott o enkelt.Man kan oxå steka räkor i stark curry o lägga i mot slutet

2009-11-17 @ 19:59:17
Postat av: Maria

Enkelt, gott och tar inte allt för lång tid.

Fläskfilé, matlagnings grädde 6 dl, wook grönsaker efter smak och tycke.

Skär filén i bitar och stek dom i olja, lite salt.

Ner med wookgrönsakerna, på med ett lock lite på glänt. Häll över grädden när grönsakerna är färdiga.

Klart! Servera med ris eller nudlar.

Kanongott

2009-11-17 @ 20:10:02
Postat av: Susanne

Hejsan, Jag bara undrar, har du visat vem som vann Lexington tävlingen? Jag håller fortfarande tummarna:) Ha en fortsatt bäst kväll, Kram

2009-11-17 @ 20:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91