Godmorgon söndag!


Dagens tänkvärda.... (skriv ett kort till en vän du inte mött på länge idag så förgyller du hans/hennes vecka med trevlig post :)

Godmorgon alla härliga! Visst är det underbart att det är söndag idag ?! Jag vaknade strax före kl.08 av att Johanna kom springades in på sovrummet storgråtande och sa "mamma det är spøkelser!". Just nu är det nämligen spöken som är väldigt intressant tema (kommer bl.a. från en Madicken dvd).  Och igår skojade vi massor om spöken i bilen hem från från IKEA så ja, det var nog inte konstigt att hon drömde som hon gjorde... ;)


Åååå vad jag längtar till nya filmen kommer...

Oslo bjuder på ett riktigt grått väder idag (det regnar) = perfekt innedag! och det passar mig utmärkt för jag har en hel del att göra. Men innan jag tar tag i dagens jobb så kör vi soft start på dagen så nu rullar Nyhetsmorgon på tv´n i köket (Tilde är duktig!) och i stua tecknar Johanna för fullt framför barnTV.


Jag hittade en ny blogg häromdagen. Nämligen Laila Bagges hos mama. Du hittar den HÄR.

Det är dags för mig att hoppa i duschen och sen väntar en extra god söndagsfrukost så:  see you later sweeties !  Och du, lyssna på den HÄR sköna låten som passar perfekt på en söndagsmorgon.

KrAm! ♥

Kommentarer
Postat av: Karin

att det är söndag idag är underbart, men inte att det är måndag imorgon.. helgerna går verkligen för fort!

Postat av: Jenlen

Jag längtar tok mycket också efter den nya filmen!

Hoppas du får en underbar söndag!

2009-11-22 @ 10:37:48
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ha en fin söndag ni också!! Kram Alexandra

2009-11-22 @ 10:44:34
URL: http://oceanshowroom.blogspot. com
Postat av: kristina

Fin söndag på dig A-S. Tyvär ingen sol idag. Men mannen pratar just nu i telefon med en av solskenen i vårt liv sonen i Oslo. Blev sugen på en tripp till Ikea efter att ha läst om din. Blir nog det idag. Vi hade det jätteskönt på spa skön behandling och god mat hammnade sen på en nattklubb där våra grannar jobbar. Fick goda drinkar.



Kram Kristina

2009-11-22 @ 12:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91