Godmorgon lördag!


Jag är så glad & tacksam över att jag har er bloggläsare. Puss på er !! :)

Godmorgon alla härliga ! Nu har jag försökt att skriva detta inlägg sedan kl. 08 (dvs i 2 timer ...) så ja, jag är liiiite irriterad ;)  Min dator är såååå extremt TRÖG. Har för många bilder i den = måste föra över dem till en ekstern hård-disk  = måste ut och köpa en kabel...  Så : nu får jag fokusera på POSITIVA saker som att det är lördag och att jag har alla er TREVLIGA bloggläsare som förgyller mina dagar med era kommentarer ! :)

Jag försökte blogga igår kväll också utan lycka (grrr...) , ville berätta att jag tycker att det var helt rätt att Rahbi fick lämna Idol. Eller vad säger du? Och alltså Jihde är ju en grym programledare, han passar perfekt in i Idol!


Lördagar = perfekt dag att ligga och chilla och läsa en bok . Just nu är det sååå många böcker jag vill ha: Elsas Mode, Gynnings nya, framgångsboken (där många kända skriver sina bästa framgångstips), Bindefeldts inbjudnings-bok.... Det är TUR för mig att det snart är jul så att jag kan önska mig dem av tomten ;)

Thumbnail
Det här är framgångsboken jag menar, den heter "Mind your own business".

Idag bjuder dagen på balett också är jag sugen på att ta en Sverige-tur för att köpa svensk GOD mat (och kanske en bok? ;) men vi får väl se vad vi får till för jag har några ärenden att göra också.

Önskar dig en STRÅLANDE dag var du än är och vad du än ska göra !! :)

KrAmAr ! ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ha en strålande dag solstrålar! Kram Alexandra

Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Thanx Alexandra ! :) Visste du föresten att Johanna också heter Alexandra? FINT namn !! Kram ! :)

2009-11-07 @ 10:37:06
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: kanelbullen i oslo...

Hejhopp!! Jag vill tacka dej,før att du är så urduktig på att visa fram olika plagg.

Om man inte vet vad man ska ha på sej en fest tex.eller bara en vanlig dag när allt kan kännas lite grått,så kan man bara kolla på din blogg och genast dyker det upp en massa størtskøna tips.Härligt!! Have a nice day.....



2009-11-07 @ 10:55:00
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Kanelbullen i Oslo-

Tack så jätte mycket till din trevliga kommenatar! Nu blev jag G L A D ! :) Önskar dig den bästa dagen! Kram ! :)

2009-11-07 @ 11:02:01
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91