Full av inspiration !


En galet härlig mix av saker! jag älskar bokstäver som man kan placera både här & där.. (bilderna har jag lånat från Sköna Hem).

Idag känner jag mig FULL av fixa-hemma-inspiration så ikväll ska jag försöka få gjort några saker som stått på min lista en stund och jag ska starta med att gå ut och shoppa nya blommor till fönstret på mitt kontor för det är de små detaljerna som gör "det" ! :)

Medan jag är ute och handlar + hämtar hjärtat på dagis så bjuder jag er på ett härligt hemma-hos reportage. ENJOY! :)


Fräscht kök ! och ett tips ! är att måla en vägg med griffeltavlefärg.


Jag ska snart göra en ny matplats hemma hos oss inför ett reportage som ska fotograferas... Spännande..!


Jag ÄLSKAR mood-boards !


Snyggt kontor i all sin enkelhet.


Som sagt: kul mix av gammalt & nytt i detta hem.


Vackra klänningar förgyller hemmet... så göm dem inte i ett skåp !

Nu sticker jag ut. See you later ! :)

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för att du tog med mig till mitt älskade Bolina, genom dig lever en bit av mig kvar i Oslo.

Får Norge-besök till nyår och självklart ska jag be dem köpa med Kamille. Tar ni med klapparna till Thailand eller köper ni där? Tack för att du finns! Krams m

2009-11-10 @ 15:40:21
Postat av: Marta

snyggt snyggt! :) jag gillar verkligen sovrumsbilden! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91