Ett av mina uppdrag.


Jag skulle vilja ha allt på den högra sidan... vesten från Day, smyckena från Bibi, jeans Pepe-jeans, bootsen från Freelance och väskan från Guess. Men allt till vänstre är också snyggt: vest Ellos, jeans Gina Tricot, veska Bianco, boots Din Sko och smycken från Gina Tricot.

Jag kom på att ni kanske vill se en de mote-shop sidor jag gjort till magasinet 
Kamille? Denna var i en Kamille som kom ut för några veckor sedan och av alla mote-shop sidor jag gjort så är denna en favorit :) Jag älskar bilden på snygga Elle Macpherson och en vest gör verkligen det lilla extra till din outfit.

Kvällarna "försvinner" då vi är home-alone och just nu pågår nattning..schhh.. ;)


Kommentarer
Postat av: Karin - AlicesMamma

Åh vad kul att det är lite inne med boots igen för jag kom just på att jag har ett par konjaksfärgade i skinn med träklack! De är superfina men har fått vila några år... Blir nog att damma av dem hör jag! Bägge outfit´s:en var snygga, bra jobbat AnnaStina :)



Hoppas hjärtat somnat så du får lite tid för dig själv!



Kram♥

Postat av: Piffa och puffa

Vilket fantastiskt roligt arbete du har. Kikar in här lite då och då och blir alltid så inspirerad av din blogg.

Ha det bra.

Kramar Anette

2009-11-03 @ 22:14:56
URL: http://piffaopuffa.blogspot.com
Postat av: Michaela

Har sagt det förut och jag säger det igen. Ååååh vad jag ÄLSKAR denna bloggen!!! :) Lyckopiller varje gång man tittar in :)

2009-11-03 @ 22:34:05
Postat av: Fia

Du är en dos av min vardag!!! =)

Åh vilken snygg väska från Bianco!!! Im in looove =)

Men hjälp mig, hur får man tag i den? Såg den inte på biancos hemsida heller??

Ha en mysig kväll.



Kram

2009-11-03 @ 22:49:19
Postat av: Anonym

"home-alone"..???hur är det med svenskan..el ska det föreställa världsvant eller ??

2009-11-03 @ 23:01:49
Postat av: Challe

Jag förstår inte varför du ska skriva "oss på köket"..."mote-shop" osv. Visst bor du i Norge, men du är fortfarande svensk. Sånt där läser man aldrig om i prinsessans dagbok.

2009-11-03 @ 23:32:52
Postat av: Att ha det gott

Det där vill jag också ha

2009-11-04 @ 09:11:49
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Fredrikke

Hei,

møtte deg såvidt da Daisy hadde VIPkveld forrige måned, er gammel kunde fra Gismo i Industrigaten. Ville bare si at jeg siden det har oppdaget din blogg- og Elsker den!!! Helt fantastisk koselig å få alle dine fine tips og betraktninger om livet!!

Takk så utrolig mye!!!

2009-11-04 @ 10:22:39
Postat av: Maya

Vad kostar väskan från Guess, var hittar man den?

2009-11-04 @ 10:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91