Prinsessigt.


Klänning från
Forever21. Du hittar den under nyheter.

Mycket mer prinsessig än så här blir knappast någon klänning / kjole :-)   Och nu kom jag på att den påminner väldigt om en jag har från Zara... , titta HÄR  så får du se.  

I kväll har Johanna vaknat då & då och hostat så jag lever på hoppet att hon vaknar pigg & frisk imorgon. Hon var ju borta¨nästan 2 veckor från dagis så det blev nog en bacill-chock för kroppen att komma tillbaka dit... Håller tummarna för att hon mår bra imorgon :-)

Godnatt mina vänner! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Elsker kjolen!Kjempesøt!!!!:)

Postat av: Linda

Supersöt, jag har också den klänningen från Zara men den används inte så ofta, borde kanske ta ut och rasta den snart =)Kram

2009-05-13 @ 07:13:20
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se/
Postat av: Pernilla- fånga dennadag!

Visst ær den fin!! Jag såg den hær hos dig och då hade jag redan lagt upp den inne hos mig. Kul nær du lænkar tillbaka till gamla inlægg i din blogg tycker jag, mysigt att læsa om brøllop!



Hoppas ørat ær bra på lillan och att ni får en fin dag Anna-Stina! Kram

2009-05-13 @ 08:25:16
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: Nelly

den var riktigt söt! :) och din klänning med. : ) kram

2009-05-13 @ 08:56:09
URL: http://www.balladsoflife.blogspot.com
Postat av: KarolinaN

Hej! Jag gifter mig nästa lör. och kommer att ha en sådan fast vit då såklart och med lite "puff" i kjolen:)Börjar bli lite pirrigt nu..

Ha en bra dag! Kram!

2009-05-13 @ 11:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91