På tal om grönt..


Vackert !

... kolla in den här vackra skapelsen från Oscar De la Renta som Iman hade på sig på en gala häromdagen !

Min darling somnade rekord snabbt ikväll och jag tyckte mig höra att JIG precis parkerade bilen på gården? hoppas det för jag bad honom shoppa med sig lite god Bocca (choklad) på väg hem ;-)  Jag ska försöka komma mig i säng tidigt idag så att jag kurerar mig för imorgon reser JIG bort = jag & Johanna blir home-alone i flera dagar och då behöver jag maximalt med energi :-) 

Och energi får jag bl.a. av BRA musik. Lyssna på den  
HÄR låten ! den är min favorit just nu.

Hoppas att du NJUTER din "bonusfredag" (känns som en sån, jag var t.o.m. och tittade efter Klick! (Aftonbladet) idag innan jag kom på att det är onsdag ;-)  och att du har en festlig kväll !?


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Krya på dig! Själv har jag lyxat till det med ett glas champagne. Kram Alexandra

Postat av: Kristine

TAkk for din kommentar! Ønsker deg en fin natt med "sweet dreams". hei da!!!! tjo og hei, hopp og sprett....nå er det senga på meg. Som jeg skulle ønske at jeg bodde i Oslo. Men en tur skal jeg ha meg i løpet av sommeren. Natta ;D

2009-05-20 @ 23:22:07
Postat av: Angelica

Grönt är verkligen skön och passar (i viss nyans) dessutom väldigt bra till rosa.



Ha de gott!

2009-05-20 @ 23:56:03
URL: http://varthusbygge.blogg.se/
Postat av: Starmama ♥

Den bilden såg jag i dagens metro och hade tänkt blogga om den idag :-) UNDERBAR klänning!

2009-05-21 @ 00:19:55
URL: http://starmamasdagbok.blogg.se/
Postat av: Miss Magnusdotter

gud vad snygg den var! färgen var otroligt fin!

2009-05-21 @ 10:12:35
URL: http://emmamagnusdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91