Mysdag i city.


Dagens: kjole Juicy Couture, sjal Faliero Sarti, skinnjacka Stella Nova, tights Thelin och skor Nike.


När Johanna inte ville stanna på dagis så styrde vi stegen ner mot city för att göra ett ärende och den turen slutade med att vi blev kvar i city hur länge som helst.  Planen var egentligen att möta upp våra kära vänner Kjersti & Sunniva men precis då vi skulle iväg så VRÄKTE regnet ner och varken vi, eller dem, tog oss någonstans. Jag & Johanna sprang in på Zara för att ta skydd (hade inget paraply med mig) och när vi kom ut igen (efter att jag hade provat lite kläder & skor) så hade det tack och lov klarnat upp och solen tittade fram så då blev vi kvar i city ett tag till :-)

 
Det märks att 17:e maj närmar sig.. det pyntas & dekoreras med norska flagg / ballonger / serpentiner / band etc både här & där i butiker och på gator. Fint ! (skyltfönstet tillhör Benetton).

Nu somnade min glada prinsessa precis . Hon är på ett strålande humör idag och det gör mig LYCKLIG !


Kommentarer
Postat av: Mie

Saa utrolig koselig! Elsker naar det blir pyntet til 17.mai over alt!!

2009-05-15 @ 12:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91