Min fredag.


Fredag runt kl. 11 i Bogstadveien (runt hörnet från där vi bor). Mötte upp min söta vän Mia innan hon skulle resa hem till Sverige över helgen.  Hon hade köpt en söt liten fredagspresent till Johanna (tusen tack vännen !).

Det blev en "klassiker" till middag här hemma idag: taccos ;-) också tittade vi på Robinson finalen på svenska TV4. Jag har inte följt Robinson den här gången , såg bara lite av förra veckans repris , men det var ändå spännande med final tycker jag.  Vad säger ni som följt Robinson? Var det rätt tjej som vann?  (jag satt och hoppades på Jarmo..).

 Jag tänkte att min darling skulle få somna i soffan i kväll men efter en stund så sa hon "mamma, det är inget skönt här, jag vill sova sängen", så gick hon in på sitt rum, la sig i sängen, och somnade :-)  Sött !


Restaurang/bar The Brooker i Bogstadveien runt kl. 12. Spontanlunch och ett glas vitt med min fina vän Randi. Vi hade massor av härligt business-snack och mixade business med pleasure då vi tog en runda i butiker på eftermiddagen.

Igår hade jag som sagt en riktigt spontan & mysig dag. Bilderna får tala för sig själva :-) Det saknas bilder från middagen på Yaya´s för jag väntar till jag får fina bilder från
Kimm (han tar så proffsigt snygga bilder).


Johanna somnade gott hemma hos Harald & Bente och hon fortsatte att sova då jag bar hem henne. 

Vi avslutade fredagen hemma hos våra "thailandgrannar" (vi bor grannar både här & där) på "ett glas vin" och det var lika TREVLIGT som alltid !  Vårt besök hos dem blev en PERFEKT avslutning på en fantastisk fredag ! :-)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91