Mer godsaker från Daisy.


Snygg silketunika från norska Ti-Mo, nu på -30% hos Daisy. Rosetten fram under bysten syns inte så bra på bilden men den är en fin detalj. Jag provade tunikan mest "på kul" men jag kommer nog att drömma om den i natt ;-)

Jag hade ett ärende till butiken
DAISY idag och då passade jag så klart på att prova en snygg tunika :-)  Också hade några av er efterfrågat tydligare bilder på de smycken från Otazu som jag provade häromdagen så varsågoda: här får ni några smakprov :


Nu ska vi se... var det den 24:e maj jultomten skulle komma? eller ? ;-)  Detta armband från Otazu är bara hur snyggt som helst. Me like !! Pris: 1.698nok.


Det var det här armbandet jag provade förra gången jag var hos Daisy. SNYGGT ! (husker ej priset på detta? tror ca 1.400nok).

 
Det vänstra har jag också på mig på bilderna från förra besöket.

Nej, nu måste jag verkligen gå och sova så att jag är pigg i morgonbitti då min darling kommer in och väcker mig. Jag är bra tokig som sitter uppe så här sent då jag är förkyld och har ont i ögat men vad gör man inte för bloggens skull ? ;-)

Godnatt & sov så gott ! ♥

Kommentarer
Postat av: Starmama ♥

God morgon Anna-Stina & co!



Vad tunikan är snygg! En tunika som funkar under alla årstider! Och så gillar jag mest det armbandet som du provade för första gången igår.



Vilken mysig dag Ni hade med säkert en massa inspiration och den där rosa Brio-vagnen är ju så fin, det är klart att Ni ska shoppa en till Johanna.



Vad spännande med lilla Ellas dop idag! ♥ Hoppas på att få se en massa fina bilder sen. Ha en skön dag och njut av dopet!



KRAM Starmama ♥

Postat av: Starmama ♥

PS: DAISY-länken fungerar inte!

2009-05-23 @ 08:23:18
URL: http://starmamasdagbok.blogg.se/
Postat av: Mingar

Underbar tunika!!

Ha en underbar lördag!

2009-05-23 @ 11:04:44
Postat av: Kari

Jeg falt pladask for den tunikaen. Rålekker... Vil ha jeg også... ;-) Var inne på gulesider for å finne adressen til Daisy på Vinderen, fikk bare opplysninger om butikken på Holmen. Finner heller ingen adresse på hjemmesiden deres. Ligger Daisy på Vinderen senter eller har du noen adresse? Tror dette er butikken for meg... :-D



Ønsker deg og Johanna en kjempeflott helg! Ser ut til at været skal bli bra også i helgen. Kos dere masse i barnedåp.



Stor klem fra

Kari :-)

2009-05-23 @ 11:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91