Inspirerande sandlåda.


Finaste sandlådan kommer från PotteryBarn Kids.

Titta vilken UNDERBAR sandlåda !  En solig sommardag som denna önskar jag att vi hade plats till en sån på vår balkong ;-)  

Om du har en sandlåda ute på gården så är det en briljant idé att bygga ett "tak", som det på bilden, över den så att den små sötnosarna inte blir brända av solen. Och att dekorera med vimplar gör "pricken över i".   Så här borde alla sandlådor på dagis se ut, tänkt så fint det vore !


Jag köpte fler pelargoner till balkongen igår som står i vita hinkar utanför fönstren.

Min darling somnade plötsligt i soffan så nu ska jag trippa ut på stan själv och mysa en stund, ska bl.a. köpa fin vaxduk till bordet ute på balkongen och nya blommor till fönstret här på kontoret (mitt fina olivträd lever inte längre... snyft... ).

See you later ! :-)


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Måste bara tacka dig för all glädje och inspiration din blogg ger till mig! Den är en verklig feelgood- oas.

Kramar...

2009-05-30 @ 14:22:04
Postat av: Vibeke

PotteryBarn har bare så mye fint. Skulle ønske de hadde hatt en butikk her i Norge. Dine interiørtips inspirerer meg - just the way I like it. Ha en superfin helg.

2009-05-30 @ 14:33:25
Postat av: Johanna

Men jisses, hur har du kunnat ta död på de träden redan? Det var ju inte länge sedan du köpte dem!!!

Allt de behövde är ju vatten...

2009-05-30 @ 18:45:35
Postat av: KarolinaN

Förstår längtan efter grämatta speciellt när man har barn och det är varmt! Ni funderar aldrig på hus? Men ni kanske är "stadsmänniskor"? Vi bodde också inne i stan innan barnen, men sen när vi fick första så är det som om man "vill ner på marken" om du förstår vad jag menar:)

Kram och ha en fortsatt trevlig kväll!

2009-05-30 @ 22:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91