I´m in loooove !


Jag hittade armbanden på skobutiken inne på Eger.

Nu är jag fullproppad med INSPIRATION efter dagens tur down-town och jag har totalt kärat ner mig i dessa SUPERSNYGGA armband från Be Christensen... Oh my god! Jag vill ha typ 3-4 stycken , men med tanke på att de kostar en del (tex 1.600 eller 3.800nok) så får jag börja med att önska mig 1  ;-)  Så , min nästa "belönamigsjälvshopping" kommer absolut att bli ett av dessa LÄCKRA armband.

Du kan surfa in
HÄR och titta på läckerbitarna, klicka på collection och sen på bracelets så hittar du armbanden.


Hur SNYGGA som helst !

Solen skiner för fullt och nu ska jag och min lilla darling äta middag och mysa vidare så jag önskar dig en riktigt trevlig torsdagkväll! Tänk - imorgon startar en ny lång-helg, hur LYXIGT är inte det ?!  :-)

P.S TACK för alla FINA kommentarer ang. vårt hem. De värmer !


Kommentarer
Postat av: tofva

Fy vad snygga dom är!

Postat av: Daniel

Lika fina som dig ju =) Du har inte en singelvännina över? Kom förbi mig och spana in alla mina killkompisar som lagt ut sig som kontaktannonskillar. Alla är de singlar, snygga och alla är de ute efter en blogg tjej. De är beredda att ta sitt pick och pack för rätt tjej. Kika förbi och hitta den rätte!



Kram Giz

2009-05-28 @ 19:43:57
URL: http://ennytidennystrid.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag undrar om du vet var scarfen på bilden kommer ifrån? btw fin blogg! läser varje dag!

2009-05-28 @ 19:48:25
Postat av: Anna

Och jag har kärat ner mig totalt i La chance by mos - lyckoarmbandet (som jag har sett at du har!) Det är ju inte heller gratis :( Så chansen att få ett på Mors Dag känns inte så stor...

Kraaam

2009-05-28 @ 20:08:06
Postat av: Elin

Tyvärr är det ju inte långhelg i Sverige längre eftersom de nu har lagt till 6 juni istället =(

2009-05-28 @ 22:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91