High-heels.


Läckerbitarna kommer från Christian Louboutin och Lanvin. Finns hos net-a-porter.

Idag har jag provat flera superSNYGGA high-heels och jag önskar SÅ att jag gick oftare med klack för det är ju det snyggaste vi tjejer kan trippa runt i. Men jag blir för bekväm och hoppar snabbt i platta skor igen....  Ska ha som mål i sommar att gå mer med high-heels ! så de så ! ;-)

Jag blir IMPAD över Charlotte Perrelli och andra stars som springer runt både på scen och på stan i höga klackar (själv skulle jag nog ramla ;-)  och häromdagen såg jag en show på TV med den
HÄR tjejen som jag nog aldrig sett i nåt annat än high-heels?! En låt att bli glad av ! :-)


Kommentarer
Postat av: Areyanna

Dom rosa var jätte vackra!! Wanne have!!Det är lätt som en plätt=) att gå snyggt i höga dojjor=) Övning ger färdighet=) Har gått i höga skor sedan lågstadiet så det går ingen nöd på mej=)Jag kan knappt gå i låga=( Bara på jobbet då och på träningen=) Men du har ju längden med så du behöver ju inga höga skor egenligen mer än för att det är sååå snyyygggt=) och bara det är väll anledning nog hihihihihi=) Lycka till i dina skyhöga skodrömmar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91