GRATTIS till vinnarna av Kamille Mor & Barn!


Kamille Mor & Barn lanserades den 14:e april och du hittar den fortfarande i tidningshyllorna om du inte redan köpt den. (tyvärr går den inte att köpa i Sverige).

Bättre sent än aldrig har jag NU klart vilka 2 som blir de LYCKLIGA vinnarna av magasinet Kamille Mor & Barn som jag gjort ett stort stylistuppdrag i . Jag har dessutom kryddat magasinet med post-its där jag skrivit små kommentarer.

Efter att ha läst igenom alla 111 tävlingsbidrag så känner jag mig både glad & rörd, TUSEN TACK för alla FINA kommentarer, de förgyllde min dag idag !  och jag önskar sååå att jag kunde skicka ett ex till er alla..


Varsågoda: här får ni se en av mina favorit sidor i Kamille Mor & Barn.

And the winners are.. :

Postat av: mikaela

Hej Anna- Stina! Låter kanske lite tokigt men det första jag gör på morgonen och det sista jag gör på kvällen är att läsa din blogg och några gånger där emellan också ;) Varje dag inspierar du mig med din styrka, ditt moderskap och din stora passion för inredning skapar STORA ha begär. Jag är en 24 årig mamma från Lund som snart ska dela upp sovrummet här hemma så vår son får en eget litet krypin och vad skulle kunna ge mig mer inspiration till detta än denna tidning? Hoppas, hoppas, hoppas! STORA kramar från Skåne!

2009-04-15 @ 12:12:32
URL: http://bebisfabriken.blogg.se/



Postat av: Jessica och Tuva

Ååå den skulle jag så gärna vilja ha! Vi håller just nu på att renoverar och inreder våran lilla dotters rum (Tuva 10 månader) och att kunna få lite inspiration från en mycket duktig tjej som dig vore perket :)
Jag blir alltid lika lycklig varje gång du lägger ut inrednings bilder här på bloggen!
Tack för en helt fantastisk blogg och för all inspiration!
Tusen Kramar från oss

2009-04-15 @ 21:05:14


Stort GRATTIS till Mikaela & Jessica ! ♥

Mejla mig era fullständiga namn + postadresser till: [email protected] så kommer snart magasinet i brevlådan.

Kommentarer
Postat av: Diana

Åh! Mikaela! Jag läste din blogg innan. Men hann aldrig mejla dig när du ändrade den till privat.

Jag bor i Lund och har funderat lääänge på hur jag skulle få tag i dig!!!! Snälla maila mig så jag kan fortsätta läsa din blogg! :[email protected]

2009-05-21 @ 20:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91