Godmorgon solfyllda söndag !


Hemma hos Lotta & Co hade jag på mig en tunika/klänning från Bik Bok (shoppad här i Luleå), tights från Thelin (finns hos Bolina i Stabekk), guldskor från Bruuns Bazaar och örhängen från H&M. Kolla in byråerna i bakgrunden, de heter "Snö" och är SÅ fina !

Ny dag och nya soliga stunder ! :-) Min darling väckte mig kl. 07 och jag har inte piggnat till ännu för igår blev det både en supertrevlig middag hemma hos Lotta & Co och utgång med brorsan så ja, det blev inte många timmars sömn men det¨var det värt för jag hade jättekul !

 
Tunikan/klänningen var ett "fynd": 399 sek !

Johanna sitter och leker på golvet med mormor och en massa smycken och jag ska hoppa i duschen nu. Sen måste jag äta lite så kroppen vaknar men för att vara helt ärlig så har jag mest lust på chips, dipp och massor med iskall coca-cola ;-)

Önskar dig en skön söndag fylld av LYCKLIGA stunder ! 

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Så Fin tunikan var - men var den inte från Cubus ?

Ha en skön söndag,nu skall jag äta frukost och deklarera :/

2009-05-03 @ 09:25:35
Postat av: AnnaStina / Gizmolias

Lovisa-

Tack ! :) Tunikan kommer från Bik Bok (visade en annan från Cubus häromdagen). Happy söndag ! Kram! :)

Postat av: Josefine, Blekinge

Detsamma önskar jag dig!

2009-05-03 @ 10:11:03
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Emma.

Kikar in =)

2009-05-03 @ 10:33:27
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Tunikan var fin, men var VACKER DU var/är :) Ni ser ut att ha mysiga tider! Kram Pernilla

2009-05-03 @ 12:24:26
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej!



Din blogg gör mig så glad! Måste bara säga att du var så fin i håret när du hade "rullat" luggen åt sidorna =). Jättefräscht!

2009-05-03 @ 15:24:57
Postat av: Julie

Kjempefin tunika. Håper de har den i Norge også:) Så herlig med hvitt nå mot sommeren og huden blir brunere og brunere.

2009-05-03 @ 18:09:39
Postat av: AnnaStina / Gizmolias

Tusen miljoner TACK för fina kommentarer och komplimanger . De värmer ! :)





Kramar !

2009-05-04 @ 00:52:12
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91