Godmorgon nya vecka!


Härlig mix av vitt & färg ! Fräscht & fint !

Mina vänner ! FÖRLÅT min bloggfrånvaro igår. Vi firade 17:e maj från morgon till kväll och jag har blivit super förkyld så jag gick och la mig direkt då vi kom hem igår kväll.  Vi hade i alla fall en helt FANTASTISK dag och jag ska lasta ner bilderna från igår nu så att ni får se :-)

Oslo bjuder på ett grått och regnigt väder idag och jag känner att jag behöver ha en lugn dag hemma så att jag blir frisk igen så , jag återkommer direkt efter dagis .


De färg-glada korgarna kommer från Rice .

Önskar dig en perfekt start på veckan ! :-)

P.S KUL att ni är så många som tävlat om barnmöbler !

Kram ! ♥

Kommentarer
Postat av: Wenche

gleder meg til å se dine fine bilder fra 17. mai:)

Håper også å få se bilder fra balkongen din, kanskje med navn på plantene osv. Jeg mangler nemlig blomster til min veranda enda, og trenger noen tips:)



Vi hadde også en fin 17. mai i går, i strålende sommervær:)

2009-05-18 @ 08:33:04
Postat av: Att ha det gott

Jätte fina bilder

En krya på dig kram kommer härifrån

Postat av: Josefine

Massa kryapåkramar söta du! Ha en underbar måndag, låt mig gärna veta om lördag asap. Planering i full gång! Puss o Kram

2009-05-18 @ 10:12:51
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Madelene(L)

Hej.

Vill önska dig och Johanna en härlig måndag.

Hoppas att ni hade en bra 17maj.

Många kramizar Madelene

2009-05-18 @ 11:10:45
Postat av: Kristina

Gleder meg til å se bilder! Riktig god bedring fra forkjølelsen, prøv et skikkelig c-vitaminsjokk!:)

2009-05-18 @ 11:16:29
Postat av: Areyanna

Jätte vackert=) påminner mkt om min gamla lägenhet i färgerna=)

2009-05-19 @ 12:40:14
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91