Kosetur.


Johanna älskar sin 3-hjuling så den fick följa med oss. Vi skulle egentligen gå och äta på B&M men de hade stängt kl. 17 så då blev det Frognerparken ...

Vi har varit ute på en supermysig tur till parken och kom inte hem förren strax efter kl. 20 och nu chillar jag i soffan med ett glas vitt framför galan på svenska TV4 :-)
 
   
Hemma på våran gata i stan...

Såg du på gala? Tilde & Kattis är verkligen både duktiga & snygga programledare och vilket fantastiskt framträdande Charlotte Perrelli & Di Leva gjorde , sen gillar jag verkligen den HÄR låten, den är en "Orup favorit" !  :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

och vinnaren är.....? ;)

2009-05-31 @ 21:50:34
Postat av: Madelene(L)

Hej du underbara.

Hoppas att du och din familj har haft en lika underbar helg som jag med familj har haft. Hoppas ni mår bra. Livet är underbart när vädret är på topp.

Många BAMSE kramar.

Madelene

2009-05-31 @ 22:19:02
Postat av: Mia

Hej,



vill bara påminna om att hjälm är bra å ha även omn det "bara" är en liten cykel lilltjejen har:-)

Underbara blogg!

2009-05-31 @ 23:10:48
Postat av: jossan

jag tyckte tilde var jätteduktig men gillade inte alls kattis medverkan! tycker hon var tråkig och verkade inte "med" i vad som hände... men jag antar att jag inte skulle gjort det själv så man ska inte klaga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91