Dagens showroom: MyCinnamongirl.


Kjolen jag håller i är den ni kan vinna i
TÄVLINGEN som pågår t.o.m. kl. 24 i kväll och om du vill shoppa klänningen/kjolen till din dotter så gör du det HÄR.  Kjolen är min favorit ur sommarkollektionen !

Jag blir alltid lika GLAD av att besöka sötaste Kari som är designern bak MyCinnamongirl på henns showroom :-)  Idag tog jag turen innom för att hämta upp en kappa/kåpe som hon designat & sytt till Johanna och som en suprice så hade hon designat en klänning / kjole som matchar :-)   (Jag ska fota och visa er godbitarna imorgon. )


Kari designar och äger MyCinnamongirl och jag är så glad över hennes framgångar . (TACK fina du för idag !!)

Nu ska jag dyka in i garderoben och se vad jag hittar ? för snart ska jag ut en sväng :-)


Kommentarer
Postat av: Karin - Alicesmamma

Åh, en utekväll - det lät superkul! Har en fråga om Johannas rum som jag inte kan finna något svar på. Vart kommer den vita möbeln med bord och stolar från? Superfina stolar med kryss i ryggstödet. Sen har jag en liten fråga till. Såg i Josefins blogg (Prinsessans dagbok) att du gett Ella haklappar i present, det var en rosa med en kanin på minns jag. Vart har du köpt dem? Vill så gärna ha till min lilla sötnos...

Hoppas ni får en FAB kväll på byn!

Postat av: jessica

Var det länge sen du köpte hunky dory tunikan du hade på dig idag? superfin!

2009-05-15 @ 23:31:19
Postat av: Mikaela

Till Alicesmamma. Liiite pinsamt att jag tror jag vet detta men jag är ett stort fan av AnnaStinas inredning. Bordet är köpt på IKEA men stolarna var slut så istället blev det dessa som är från Oliver Furniture. Anna Stina har jag rätt eller fel? ;) KRAMAR M!

2009-05-15 @ 23:33:54
URL: http://bebisfabriken.blogg.se/
Postat av: Starmama ♥

Vad lyxigt att hon har designat kläder just till Johanna! ♥

2009-05-16 @ 08:22:53
URL: http://starmamasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91