Barnkalasinspiration!


Dukning med sjöjungfrutema.

Varsågoda: lite härlig barnkalasinspiration med tema "mermaid" som jag hittat hos PotterybarnKids. Där finns hur mycket FINT som helst och ni har väl inte missat mitt tips i min nettshoppingguide i Kamille Mor & Barn där jag skriver om hur du kan få hjälp att shoppa från tex PotterybarnKids ? Potterybarn shippar endast innom USA men med hjälp av de
HÄR är allt möjligt ! :-) 


Söta som socker är dessa dräkter.


Kolla in sittpuffarna som man kan brodera sitt namn på.

Nu ska håret rullas och frukost ätas :-)


Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Sött =) Hoppas ni får en härlig lördag i Oslo och att solen skiner. Här i Stockholm vill det inte riktigt spricka upp, men jag hoppas det kommer! Stor kram, Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91