Ungkaren.

 
Ungkaren heter Jørgen och är 30 år.

Såg du på premiären av norska Ungkaren igår? Oh my säger jag bara ... alltså några av de girlsen tänkte kanske inte riktigt på vad de sa som första intryck på Mr.....  Det var SÅ festligt att se ! ;-)   Men nog om girlsen (häften är 20 år, hälften är 40 år) nu över till huvudpersonen nämligen UNGKAREN. Vilken snygging ! här har TVNorge verkligen lyckats med sin casting.  Tror vi kommer att se mycket av honom i tex Se & Hør framöver...

Ni måste bara ta en titt på det
HÄR klippet. Jag blir så fascinerad över att intervjun görs då han ska se ut som att han ligger naken i sängen.  Det speglar programmet ganska bra.

Detta är humor på hög nivå and I like it ! ;-)


Kommentarer
Postat av: Nina

Hei. Jeg elsker din blogg, masse god inspirasjon her:0) Jeg lurer på hvor du har kjøpt den fine glasslysestaken du har på kjøkkenet? Har så lyst på en sånn. Ønsker deg en fantastisk dag!! God klem!

2009-03-06 @ 11:25:11
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Hej Nina-

Tusen tack för din trevliga kommentar ! :) Jag misstänker att du menar den höga 5-armade ljusstaken? Den kommer från SIA och jag sålde den i min butik Gizmo & Co. Men - du hittar SIA hos ganska många återförsäljare så jag hoppas att du får tag i den ! Önskar dig också en underbar dag och en flott weekend ! Klem! :)

2009-03-06 @ 11:27:10
Postat av: Nettisens

Sätter gärna tänderna i honom ;-)



Kram från Nettisens

Postat av: Nettisens

Sätter gärna tänderna i honom ;-)



Kram från Nettisens

2009-03-06 @ 12:05:55
URL: http://nettisens.blogg.se/
Postat av: Ina.

helt enig! jørgen er super skjønn. Men, de damene... er det bare å le av. en venninne av meg kaller det pute-tv - når det blir så pinlig at man ikke helt orker å se og puta er redningen!

2009-03-06 @ 12:10:33
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Hej Ina!



Ha, ha pute-tv är PRECIS vad det är ! Jag satt faktiskt med en sjal för ansiktet mer än en gång för jag höll på att dø... så pinligt var det ;) Och min JIG kom på en så bra liknelse, han tyckte det minde om "Nissene på låven" ! Ha, ha :)



Klem ! :)

2009-03-06 @ 12:25:01
Postat av: Anna

Verkligen inte min typ, ser äcklig ut burr

2009-03-06 @ 12:34:49
URL: http://leosmammas.blogg.se/
Postat av: Hilde

Ja, det er akkurat det det er, humor :) Kommer nok til å følge med fremover. Men ungkaren var absolutt ikke min type, altfor glatt!

2009-03-06 @ 16:42:00
Postat av: Sjuksköterskestudenten

Vad finns det för vits bakom att hälften är 20 och hälften 40? Vet han inte vad han vill eller? ;-)

2009-03-06 @ 20:58:12
Postat av: Lindsay

Vad betyder "pute" på svenska? jag vill också hänga med.. hihi :) Hoppas ni får en fin helg!

2009-03-06 @ 23:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91