Thank god it´s friday!


Coolt kort.

Man tror nästan inte att det är sant, men det är faktiskt FREDAG idag IGEN ! Känns verkligen som "fredag hela veckan" eftersom dagarna flyger fram . Eller hur?! :-)

Jag & Johanna vaknade kl. 08 idag så nu ska vi sätta fart här så att vi kommer oss iväg till dagis i hyfsad tid (de vill gärna att vi lämnar före kl. 09.30 ). Orsaken till denna sköna sovmorgon är att hjärtat väckte mig kl. 05.45 men efter några om och men så somnade vi båda gott om i soffan.

Hoppas att du vaknat på ditt bästa humör idag och jag önskar dig en STRÅLANDE fredag !

Här kommer en dagens:

"Vi smiler fordi vi er glade. Men vi blir också glade fordi vi smiler."

HAPPY fredag !

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Madelene(Landvetter)

Godmorgon.

Vaknade till ett vit Landvetter.Inte roligt trode våren var på väg men så fel jag hade. Hoppas att ni får en trevlig Fredag.Kram

Madelene

2009-03-13 @ 09:00:37
Postat av: Cissi

Ha en trevlig helg :D

Postat av: Mimmi



I sthlm är det vinter vitt och knallblå himmel......men hade uppskattats mer óm det varit januari.



Men jag liksom alla njuter av dagen!

2009-03-13 @ 09:02:48
Postat av: Lena

I malmö är det slask och grått, ingen vårkänsla här inte. Går ofta in och läser din bogg, tycker det är jättemysig.

Ni får ha en trevlig helg

kram

2009-03-13 @ 09:09:44
URL: http://lenamansson.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Vilket sant dagens! Man blir verkligen gladere av att le! På västkusten; grått och 2 cm snöslask, nu ska vi ut i pulkabacken! Ha en bra dag!

Kramar...

2009-03-13 @ 09:39:45
Postat av: EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi

Härligt blogg .. :)

Hoppas du får en bra helg!

Kram

2009-03-13 @ 09:48:30
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Madeleine Gbg

Hej!! IDAG är det bättre än i går när jag satt insöad på Gardemoen! :-) Tänkte faktiskt fråga om vi skulle ta den där fikan igår, men så blev jag lite blyg.... :-)

Trevlig helg!

Kram

2009-03-13 @ 10:55:33
URL: http://mitthemminborg.blogspot.com/
Postat av: Jonas

Ja tack o lov att det blir fredag ofta! Cavan är på kylning och en agentur jagar en av mina gossar jag plåtat. Hurra! Kan inte bli bättre start på helgen.



Kram!

2009-03-13 @ 15:54:55
URL: http://nytorgsgatan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91