Happy torsdag mina vänner !


Det gick undan i svängarna på morgon så jag tog på mig det som låg "överst i högen" och det blev Odd Molly klänningen som jag hade på mig häromdagen. Varierade mig i alla fall med valet av jeans och tog mina Miss Sixty också pälsen från H&M Trend så klart. I min högra hand håller jag en goodiebag som ni snart ska få innehållet i .

Tro det eller ej men jag kom mig faktiskt iväg på morgon ! :-)  Fast jag var så klart inte där kl. 08 men strax efter kl.  8.30 klev jag innanför dörrarna på H&M på Oslo City och det tycker jag var riktigt bra jobbat ;-)

Jag blev SÅ överaskad över hur MYCKET folk som var där, helt crazy. Man kunde tro att hela butiken hade -50% och det hade den ! alla vi som var där fick nämligen shoppa ett valfritt plagg till -50% rabatt. Very nice !

Ska berätta mer och visa bilder strax måste bara äta lite först . Hoppas att du också har haft en härlig start på dagen?! Här i Oslo VRÄKER snön ner just nu så det känns mysigt att vara inne :-)


Kommentarer
Postat av: Tina H

Ingen vinter hos dig inte! Själv är jag urless på snön som ligger i drivor... vill ha vår - NU! :-) Ha en bra dag

Postat av: Anna

Kul att du kom iväg :-)

I småland är det solsken i dag och snön är så gott som borta!

kramar

2009-03-12 @ 11:36:39
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Hej Tina !

Bilden ljuger lite för det är snödrivor här också ! i alla fall på vår bakgård :) Bara nere i city som det är så där bart än så länge men snart kommer våren och då är det torra gator överallt ! Kram :)





Hej Anna!-

Lyckost dig som har SOL ! men jag ska inte klaga, vi hade ju kanon väder igår. Idag vräker dock snön ner så jag drar mig lite för att gå ut... blir mössa på ! Kram ! :)



Önskar er en underbar dag !

2009-03-12 @ 12:37:45
Postat av: Ewa

Ett Molly-fan till ser jag! Kul!

Kika gärna in hos mig!

Ha en fin kväll!

/Ewa

2009-03-12 @ 22:08:34
URL: http://saraconnemara.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91