Godnatt!


En vacker bild.

Herregud så BRA Desperate Houswives är ! Inte lika bra som Sex and the city så klart, men det kan ju ändå aldrig något vara ;-)  Jag slutar aldrig att fascineras över fantasin hos manusförfattarna.. de måste ha SÅ kul när de skriver storyn.

Tyvärr så är jag lite tom för energi om dagen och jag tror att jag ska orka mer än jag gör och det betyder att jag måste bli bättre på att inte skriva tex:  "i kväll ska jag presentera vinnaren i tävlingen" för då slipper jag gå och lägga mig med dåligt samvete över att jag inte fått gjort det. Och det är ju ingen "kris" att jag inte presenterat vinnaren i kväll hoppas jag så ny dag och nya härliga möjligheter imorgon !

Det är dags för mig att gå och njuta sängen så jag säger TACK för idag.

Godnattkram! ♥

Kommentarer
Postat av: Kari/Hestia

Vil bare takke så mye for sangtips!!!! Jeg tror jeg har spilt Snop minst 20 ganger i dag. Elsker den..

Hadde jeg bodd nærmere ville jeg gjerne vært med i konkurransen om goodie-bag, men jeg har ingen planer om å dra til Oslo, så jeg tror jeg bare får "dream on".

Er lycklig alikevel og har ingenting å klage på.

Håper dere har en fin uke :o)



-klem-

Postat av: Johanna

Nä, vi är ju lite vana vid det här laget... ;-)

2009-03-18 @ 06:20:20
Postat av: AnneLi

Det är så gulligt av dig att fixa med tävlingar. :)



Meeen du förstår väl också att alla de som är med väntar och väntar... särskilt som du alltid säger

- I kväll ska jag presentera vinnaren!!!

Men sen kommer det något annat emellan och du skriver att vi får ta det i morgon istället och så säger du återigen:

- I kväll ska jag presentera vinnaren!!! ;)

osv...



Nåväl, den som väntar på något gott! ;)



Men ett litet tips.... ta ned kraven lite på dig och gör saker och ting när tiden och orken verkligen finns där. :)



Ha en riktigt skön onsdag!!!

AnneLi



2009-03-18 @ 07:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91