Godmorgon söndag !


Den här bilden ur R.O.O.M. boken får mig att tänka på min mysiga lägenhet som jag hade i Stockholm. Jag hade gula vägger (ja, då tyckte jag det var fint ;-) också hade jag en likadan sänggavel (en favorit som står på vinden nu...) från R.O.O.M. och likadana sängkläder.

Prick klockan 07.00 stod min lilla prinsessa brevid min säng och sa "mamma komma!" så det blev en tidig start på denna dag :-)

Jag har ätit super god melon på morgon och myst i soffan med Johanna och nu gick jag precis loss på en av de muffins som är kvar från gårdagens bak. Älskar verkligen muffins ! Men jag kan inte direkt påstå att jag älskar Melodifestivalen just nu.... alltså vad hände igår??  SNOPET ! är det mest passande ord jag kan komma på... Men mer om det i nästa inlägg.

 
Igår sprättade jag den här rosa champagnen som bott i kylskåpet en stund. Jag fick den av min fina gizmogirl Nora när hon var här på middag för ett bra tag sedan och hon vet verkligen vad jag tycker om för jag fick även den här perfekta boken som hon shoppat i London.

Oslo bjuder på snö idag igen och jag ser fram emot att mysa med Nyhetsmorgon på TV4 , massor med tända ljus och extra god frukost (som jag redan tjuvstartat på....).

Önskar dig en riktigt mysig start på dagen !

Kram ! ♥

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Blev sååå upprörd av att titta på melodifestivalen att jag gick och lade mig efteråt - trots att vi skulle dricka vin och äta ost och kex :))



What happend ? Undrar jag ? Och VARFÖR måste låtarna duellera vore ju mycket bättre om man fick rösta och så gick helt enkelt och för mig självklart de låtar med flest röster vidare till globen.Om man nu tyckte att Lili och Susie OCH BWO skulle till Globen båda två så var ju det med detta system en omöjlighet.....jag som ÄLSKAR melodifestivalen känner mig nästan beredd att skippa alltihop - tappade lusten helt igår och röstade inte alls.Min 8-åriga dotter gillade såklart Amy och minstingen på 2 dansade loss till Lili och Susie.Ha en skön söndag som hos oss tyvärr innebär lite nödvändig städning men sedan tack och lov världens godaste semlor från Tösse på Karlavägen :P

2009-03-08 @ 08:47:21
Postat av: Anna

Duellerna är inget kul, gillade Sarahs låt så jag är glad att den gick vidare. Lila & Sussie, de gamla rävarna, kunde gärna få ha gått vidare. Men jag gillade Star piolots-plagiat eller inte så sjunger Johan Becker så bra. Min man höll på att smälla av när Caroline tog sig till Globen ;-)Jag gillar inte den heller...



Sitter också bänkad framför nyhetsmorgon.

Hoppas söndagen blir bra!



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91