En soft dag.


Mitt hjärta nyss då vi åt lite lunch.

En del av mig känner sig rastlös idag och säger:  "vi går ut!" (till parken...) , en annan säger:  "gud så skönt att bara vara hemma och göra "ingenting" hela dagen lång" ... Jag vet ännu inte vilken del som vinner ? men det lutar åt den senare...

Ska försöka få hjärtat att sova en liten nap nu så att jag kan städa lite i lugn & ro :-)

Uppdatering: jag tyckte att det blev lite tyst här hemma så jag gick in i vardagsrummet / stua efter att jag publicerat detta inlägg och vad ser jag? Jo! en sleeping beauty i fåtöljen. Sötisen hade krypit upp där och somnat :-)


Kommentarer
Postat av: Therese

jag känner precis likadant.. lite rastlös men samtidigt så lockar en mysig hemmakväll mer :)



ha en skön lördag hur som helst!

Postat av: Att ha det gott

Vilken jätte fin bild

Såå söt hon är

2009-03-14 @ 14:26:05
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91