And the winner is... !

 
Klänningen = vinsten (fast inte min så klart utan en ny).

Tusen miljoner TACK för alla 223 fina tävlingsbidrag i tävlingen där vinsten är en vit sommarklänning från Thailand :-)  Ni vet ju hur det är med mig..  jag får ont i mig och vill att ALLA ska få vinna men - nu är det gjort, and the winner is:

Postat av: Jessica

Underbar klänning som skulle passa bra i min resväska. Ska åka till Brasilien i april och har just insett att min garderob inte har så mycket att bjuda på i sommarväg. Har helt försummat mig själv sen jag fick min prinsessa Ida för snart 4 år sen, nästan all shopping som görs är till henne :o)
Tack för en otroligt inspirerande och rolig blogg!
Kram Jessica

2009-03-10 @ 15:09:17

Stort GRATTIS till dig Jessica ! :-) 

Mejla mig din adress till:
[email protected] så kommer den fina klänningen i posten.

TACK igen för alla tävlingsbidrag. Ni är alla vinnare i mina ögon ! :-)  ♥

Kommentarer
Postat av: carro

du var grymt fin i den klänningen :)

Postat av: karin

grattis jessica

2009-03-20 @ 12:53:59
Postat av: sirpa

hejsan och grattis till jessica som vann den fina klänningen...........

nu känner jag mig lite smådum för nu fick jag för mig att du gått ut med vinnaren tidigare,kanske det är jag som inte har hakat på ordentligt.hmmmm.

ja,ja du är den bästa på att blogga iaf.

kramar.

2009-03-21 @ 15:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91