Vårt eget Mallorca & 4´th of july !


Här har vi badat klart och är på väg till parken. Min blöta bikini gör att det ut som att jag har amningstuttar som läkt ;-)

Varje gång vi gör entré på Frognerbadet känns det som att vi kliver rakt in i en "charter till Mallis" ;-)  För det kryllar av barnfamiljer, badbollar, barnvagnar , mammor som står och smörjer in sina små (och sina män) med solcreme och barn som plaskar och skattar i poolen. Ganska kul skådespel och vi storKOSER oss !


När vi badat klart så gick vi bort till "4´th of july " firandet och mötte upp Johannas söta kusin Hedda som uppträdde i cheerleading. Visst är kusinera lite lika ? :-)


Här ser ni Hedda "in action". De var jätteduktiga ! 


De större tjejerna som visade upp sig imponerade också !

Vi var på 4´th of july firandet tillsammans med Molly & Co (Johannas kompis från dagis) och efter cheerleader uppvisningen så gick vi bort till den stora lekparken till girlsens stora LYCKA :-)  (tyvärr blev inte alla bilder så bra idag så därför har jag inga att visa från det... )

 
Min daring invigde sin nya baddräkt från NoaNoa som vi shoppat hos AlmaLukke och hon PREMIÄR åkte vattenrutshkanan i barnpoolen idag och ni skulle ha sett hennes LYCKA ! Hon åkte om och om och om igen...

Detta var en super-söndag !

Nu ska här jobbas :-)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad FINA ni är! Såg imorse att ni skulle fira idag, skoj!!



Ja blogg.se är skit just nu och jag kunde heller inte lasta ned bilder nyss. Sista tiden har varit värst och snart flyttar jag min blogg = skönt! Maila Roland och fråga och se om han kan svara på när de tänkt att de ska ha god kapacitet för de VET ju att folk loggar in vissa tider etc... Hoppas de fixar det så det blir riktigt BRA som det en gång var!



Du är JÄTTEDUKTIG som jobbar så disciplinerat, stolt ska du vara över dig själv!

Puss & Kram

Postat av: Wenche

Ser ut som dere har hatt en kjempedag idag:-D

Lurer på om jeg skal prøve clarins solkrem til Stina...finnes de i barnesolkrem, og er de lette å smøre ut?

Også lurer jeg på om du kan tipse meg om noen BRA svenske blad/magasiner, da vi drar til Sverige i morgen:)

Klem, Wenche.

2009-06-28 @ 23:04:09
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Hej Wenche!

Jag bruker special cremen till barn fra Clarins till Johanna. Den är ganska "tjock" så hon brukar se "vit" ut en liten stund ;) men den är som sagt super ! :) I Sverige tycker jag att du ska shoppa: svenska ELLE, och svenska MAMA (kommer tyvärr inte ihåg hur gamla dina barn är? men det är mitt favorit mamma-blad!). Sen gillar jag nya "Kattis & Company" också. KOS dig i fantastiska Sverige! Klem! :)

2009-06-28 @ 23:11:11
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Madelene(Landvetter)

Hej.

Ser att eran dag varit lika underbar som våram

Hoppas att morgon dagem blir lika bra.

Kram på er.

Madelene

2009-06-28 @ 23:44:30
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Hej Madelene-

Så härligt att du också haft en superdag ! :) Önskar dig en UNDERBAR vecka fylld av lyckliga stunder. Kram ! :)

2009-06-29 @ 00:40:50
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Eli

Så fint bilde av Johanna og Hedda! Jo - de er veldig like! Ha en fin dag! :-)

2009-07-02 @ 23:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91