Snart fest.. !


Cool bild och vacker kjol/skørt.

Det är fest på en balkong i gatan i kväll och då jag sitter i soffan med tända ljus i min Juicy dress och myser med mitt vin och hör dem skåla och spela "Fairytale" (vad annars? vi bor ju trots allt i Norge ;-) så kan jag inte låta bli att bli lite "avis" (nej inte avis som i norska avis utan som i svenska sjalu ;-) ...  tror jag måste arrangera en fest snart ! Gud vad KUL  det vore !

Fast mest längtar jag till nästa helg för då ska jag hoppa på ett flyg till Stockholm och gå på en av mina bästa vänners 40-års kalas. Oj, oj, oj  vad KUL det ska bli ! :-)


Kommentarer
Postat av: Weronica

Jag förstår precis hur du känner. Att man lixom kan bli lite småavis. Jag bor ju i Bygdøy Alle och vet precis vad du pratar om när alla andra har fest :D

Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Weronica-

Ja, eller hur, man känner lite "här sitter jag och där festar ni" ;) Önskar dig en TOPPEN weekend ! Kram! :)

2009-06-06 @ 00:01:32
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Åh ska du till Stockholm, hoppas man träffar på dig då ;-). Trevlig helg! Kram

2009-06-06 @ 00:30:04
Postat av: Alexandra

Jag är också sugen på fest! En riktigt härlig tjejfest med alla väninnor hemma i sverige. ;-) Ha en fin dag! Och ha en fin nationaldag såklart!! Kram

2009-06-06 @ 09:04:57
URL: http://oceanshowroom.blogspot.com/
Postat av: Mia

Tuff bild! Ja, jag hade samma sak här igår. Storfest på balkongen i porten bredvid :) Hoppas att du får en mysig lördag!

2009-06-06 @ 10:36:58
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91