Skönaste nattlinnet !


Min darling klar för natten i sina nya fina nattkläder.

För en stund sedan kom det en suprice i posten som jag kom på att jag inte visat er. Det var detta fantastiskt SKÖNA nattlinne  + tights från norska
Lilleba (de har nettbutik).  Kläderna är de mjukaste jag kännt (ekologiskt material) och inte en märkeslapp eller obekväm söm i sikte. (jag får lust på likadana till mig ;-)

När jag tog på Johanna nattlinnet och tightsen så sa hon "mamma, skönt!" :-)  DET säger det mesta ;-)


Min lilla kvällspigga mannekäng.

Tusen TACK Lilleba för de underbart sköna kläderna. Johanna kommer sova som en prinsessa i dem !


Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt! Länge sedan jag sov i nattlinne, ska nog plocka fram ett!

Postat av: Monica

Hei Anna Stina. Så herlig pysjamas. Jeg har prøvd å sende deg to mail ang My Cinnamon konkurransen, men vet ikke om de har kommet fram. Vil du gi meg en tilbakemelding hvis de ikke har gjort det? Ha en fin og avslappende søndagskveld.



Monica

2009-06-14 @ 21:42:15
URL: http://villemosverden.blogspot.com
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Monica -

Jag har provat att skriva till dig på din blogg utan lycka. Mejlar dig senare i kväll. Förlåt att jag inte hört av mig tidigare, har lite mycket just nu.. Kram ! :)

2009-06-14 @ 21:43:34
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Monica

Så bra... Ja, det er dager hvor alt går veldig fort. Ville egentlig ikke mase, men er litt spent.. Klem

2009-06-14 @ 22:04:34
Postat av: Anonym

Bare så du vet så finnes Lilleba også il mamma:) Favoritt pysjen min og jeg gråter når den er til vask.



C

2009-06-15 @ 15:38:32
Postat av: Guri

Herlige jenta di !!

Er så heldig at eg har ei svigerinne som forhandler Lilleba så jenta mi har også denne pysjen. Og no har eg akkurat investert i sommervarianten med knebukser og kortermet tunika :)

2009-06-15 @ 21:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91