Nyklippt Johanna !


Voilá ! Nu har luggen fått sig en klipp så att den inte hänger ner i ögonen också har håret toppats. Kör på med längre hår nu i sommar så att vi kan sätta upp det i värmen. Till dagis-starten är planen : kortare page.

Johanna ÄLSKAR som sagt att klippa sig ! Hon ser helt lycklig ut hela tiden då hon sitter i stolen och hon håller blicken fokuserad i spegeln och följer med på allt Trond (frisøren) gör. Det är så SÖTT ! att hon redan gillar att piffa till sig :-)

  
Vi går till samma frisör jag & Johanna. Trond på Spaghetti.

I kväll hände det igen : mitt hjärta tog med sig sina saker och gick in på sovrummet och la sig ner i sängen och somnade ! WOW ! :-)


Kommentarer
Postat av: Miss Linda

Lika söt som sockervadd!

2009-06-27 @ 22:56:01
Postat av: Sofia

Otroligt söt är hon!

2009-06-27 @ 22:57:28
Postat av: Philia

Men så GULLIG din dotter är! Min flicka fick en page senast och det är såå sött med page och ett klassiskt diadem på småtjejer!!

Väldigt populär frisyr på döttrarna i min bekantskapskrets just.. ;)



Kram Philia

Postat av: Teresa [ 21 år och singelmamma till två ]

SÅ FIN Johanna är! :-) Lik dig dessutom!

2009-06-28 @ 00:17:13
URL: http://www.alltforforaldrar.se/tumadre
Postat av: Linnéa från Malmö

Vad fin hon blev din johanna...längtar tills min lilla Ella har långt hår så man kan sätta upp det, nu är hon bara 6 månader och inte så mycket hår :-)

Kram på er

2009-06-28 @ 07:01:11
Postat av: Anne

Helt bedårande söt! Riktig sommartjej ;)

2009-06-28 @ 20:35:14
URL: http://eightfloorview.blogg.se/
Postat av: LindA

Sötnosen!

Så fiin i håret.

massa kramar

2009-06-28 @ 20:58:51
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91