New shoes!


Mina nya fina skor och Johanna ville vara med på ett hörn  ;-)

Jag har inte ägt ett par träskor sedan jag var liten flicka men så plötsligt fick jag lust på ett par förra sommaren . Då blev det ingen shopping men NU är jag äntligen med ett par !  Godbitarna kom i posten häromdagen från den fina nettbutiken
Nordljus och jag är SÅ nöjd med dem !  fast det är väl egentligen fel att säga att det är träskor, sulan är ju gummi... men de ser i alla fall ut som sånna ;-)

 
Jag gillar de vita silkesbanden som man knyter rosett med. Kommer matcha skorna med vit-tunika, slitna jeans...

Nu sover min darling nap och jag ska passa på att jobba.


Kommentarer
Postat av: Fru Lundin

Super söta skor!

Postat av: Weronica

JÄTTESNYGGA !!!! Passar verkligen din romantiska fina stil Anna :)

2009-06-07 @ 16:50:44
URL: http://www.foxypuma.blogg.no
Postat av: Anna

Aahaaaaa...jag har precis suttit och tittat på såna!! Och sen kikade jag in på din blogg och ser att du har såna :) Kul! Måste nog kika på ett par imorgon?! Rosa eller vita blir det nog? Hittar ej tunikan från BikBok i Sverige som både du och Josefine har :( Kraaam fiiina du

2009-06-07 @ 17:18:52
Postat av: Merethe :o)

Hi-hi-hi, jeg har nøyaktig de samme "treskoene" som deg, men i hvit blank lakk og jeg ELSKER dem!!! :o) Kjøpte et par i sølv (hos Homecoming - dine gamle Gizmo & co lokaler) og har brukt dem MASSE!!! Når jeg oppdaget de hvite for noen uker siden - ble det et par hvite også! ;o) DIGGER dem - de er kule til det meste!!! Men du, når starter du opp nettbutikken din - er såååå spent, vil så gjerne komme å shoppe hos deg!!! :o)

STOR klem, Merethe :o)

2009-06-07 @ 17:52:25
Postat av: Kamilla

De var kjempefine! Hvordan er de i størrelsen?

2009-06-07 @ 20:31:12
URL: http://kamillagorilla.blogspot.com/
Postat av: Merethe :o)

De er ganske store i størrelsen - og ikke minst VIDE/BREDE! Men de er sååå superdigg at det er helt greit!!! ;o)

2009-06-07 @ 21:41:54
Postat av: Perla

Supersöta!

2009-06-08 @ 14:32:43
URL: http://perla08.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag ska få sånna träskor i försenad morsdagpresent (då man måste beställa dom), men min sambo har inte sagt det rakt ut men jag har listat ut det :) Jag frågar varje dag när min present ska komma och han försöker se ut som ett frågetecken när jag säger att det är träskorna...men jag är ju kvinna, jag ser på honom att det är vad jag hoppas på.

Tack för ensuperblogg!!!!

2009-06-08 @ 23:11:13
Postat av: Kamilla

Er de så store at jeg bør bestille en størrelse mindre enn jeg pleier?

2009-06-09 @ 13:03:42
URL: http://kamillagorilla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91