Nattning pågår.


Tittut ! darlingen busade efter maten.

Efter en hektisk jobb-dag så hämtade jag darlingen på dagis strax efter kl. 16.30 och då blev det dinner ute på byn. Kan ni gissa vart vi var? ;-)


Igår kväll så fungerade det att klicka på de små bilderna men idag verkar det vara ur funktion igen.. Jag vet att blogg.se tittar på saken ! På bilden har jag snurrat upp min kjole/klänning och provar ett par jeans-shorts från Gina Tricot (199nok).

Nu pågår nattning av prinsessan och sen väntar jobbing & bloggning på mig så vi ses snart  igen !

Önskar dig en mysig sommarkväll !

Uppdatering: Nu somnade Johanna och Nu kommer JIG hem så NU kör jag till Ikea för att fixa en sak inför fredagens photo-shoot. Det gäller att ta tillvara tillfällena ;-)


Kommentarer
Postat av: Therese

Yaya's såklart! :)

Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Therese-

Ha, ha nej, faktiskt inte, idag blev det Burger King :) Kram ! :)

2009-06-25 @ 00:04:51
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Nelly

haha, tänkte oxå gissa på yaya´s ;)

2009-06-25 @ 09:45:19
URL: http://www.nellyat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91