Lovely day !


Mitt hjärta har på sig solhatt från Burberry och sval sommarklänning från Petit Bateau idag. Också har hon på sig världens bästa (tycker jag) solcreme från Clarins. Har använt cremen från första gången vi drog till Thailand då Johanna var 9 månader och hon har aldrig brännt sig.

Vi har haft en LOVELY dag ute och ni ska självklart få se fler bilder strax. Vi kom hem för ca 1 time sen och darlingen somnade i vagnen på vägen och sover fortfarande i soffan men jag måste strax väcka henne för annars blir det en sen kväll... ;-)

Jag ska passa på att fixa några jobbsaker innan hon vaknar så vi ses om en stund igen !


Kommentarer
Postat av: S!

fantastiskt väder vi fått eller hur? Titta gärna in hos mig och läs om mina sköna semesterdagar=)

Postat av: Annette

For et herlig vær, og for en herlig blogg du har!! Jeg oppdaget deg gjennom Kamilles besøk hjemme hos deg, og ble helt betatt av både deg, Johanna og ikke minst hjemmet ditt =)Du har en fantastisk personlighet! Har Clarins egen barnesolkrem, og hvor høy faktor bruker dere? Bare lurer, siden både jeg og barna blir så lett solbrent, og aldri finner den helt riktige solkremen!

2009-06-28 @ 20:43:10
Postat av: Jessica

Ett litet tips bara...solkräm från apoteket funkar bra dom med. Mina tre barn har aldrig bränt sig, gäller bara att man tar en som har högt solskydd mellan 20-30. Hade 30 på barnen i thailand och då hade dom ccs bamse, haft även haft Eucerin,ACO och Nivea...alla är lika bra. Solkräm e ju så himla dyrt, och tänkte att den du köpt borde ju vara ännu dyrare? Dyrt är inte alltid bäst!?

2009-06-28 @ 20:51:58
Postat av: anna

Usch, vill inte vara tråkiga tanten, men glöm inte att kolla att solcremen inte innehåller parabener, inte bra för barnen eller deras rara mammor...

2009-06-28 @ 22:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91