Låt mig presentera: Jack Roger !


Snygga sommarsandaler att trippa runt i .

För "100 år sedan" köpte jag ett par sandaler från Jack Rogers på HC-Shop och det är ett av de BÄSTA köp jag någonsin gjort ! Jag har använt dem galet ofta och de har sett lika snygga ut år efter år efter år... Men när vi var i Thailand i jan/feb så fick de bli kvar där för då kände jag att de har "gjort sitt", men som sagt, det är efter ca 8 år (!)  Så - nu har jag lust på ett par nya..


Så här ser de sandaler jag har haft i hur många år som helst ut. Kombinationen vitt & beige gör att jag kunnat använda dem till "allt".

Jag har hittat sandalerna hos ett par nettbutiker (via google) men, jag har inte sett dem i någon butik här i Oslo? Har du?

Solen skiner in genom fönstret här på kontoret och jag sitter och jobbar för fullt. Läser även igenom alla 304
tävlingsbidrag, wow !, så många ni är som tävlat   (presenterar vinnaren senare) om de fina möblerna från Millimini.

HAPPY tisdag !!!


Kommentarer
Postat av: Becka

Riktigt schyssta sandaler! Förstår att du saknar dom!



Vad härligt det såg ut på bilderna från badet igår. Sommaren är här!! :)

Postat av: Bella

De ser super sköna ut. Hoppas att du hittar ett par nya. :)



Den som väntar får se... du skulle ju ha presentera vinnaren i söndags. ;) Men vi väntar så gärna. ;)



Bella :)

2009-06-02 @ 13:42:47
Postat av: Josefine

Snygga skor!

2009-06-02 @ 14:03:57
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: zandra

Skitsnygga :)



http://zanndra.blogg.se

2009-06-02 @ 14:16:47
URL: http://zanndra.blogg.se/
Postat av: Karin - Alicesmamma

ÅH vilken tur att du inte presenterat vinnaren än! Har inte kikat in hos dig på ett tag eftersom vårt hyreshus brunnit och vi är bostadslösa... :( Hoppas så på att det löser sig snart.



MEN det är nån (;) som lärt mig att man alltid ska tänka positivt och nu är det bara att gå vidare och se fram emot MÖJLIGHETEN med att få skapa ett nytt hem! Tack fina AnnaStina för all postitiv energi du förmedlar till oss läsare.



Kramar!

2009-06-02 @ 14:40:35
URL: http://livingnextdoortoalice.blogg.se/
Postat av: H

helt underbara sommarsandaler, något för dig att sälja i blivande nätbutik. De vackra bruna fötterna bli bara vackrare med dessa skor på.

/H

2009-06-02 @ 17:46:57
Postat av: Wenche

Så fine sko:)

Hvilke nettbutikker selger dem?

Klem:)

2009-06-02 @ 19:25:31
Postat av: Starmama ♥

Helt helt underbara! Jag hade kunnat tänka mig alla par, tänk vad fint att matcha till allt möjligt!



KRAMIS!

2009-06-02 @ 19:31:19
URL: http://starmamasdagbok.blogg.se/
Postat av: christine

Utrolig fine sandaler! Hos smallsolesboutique.com selger de de samme sandalene til barn! :-) Nå vet jeg hvilke sandaler det blir på mine jenter i sommer!:-) Takk for herlig inspirasjon hver dag!

2009-06-02 @ 19:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91