Kvällens Ikea.


Jag nyss på Ikea. Bilden blev lika suddig som mina ögon är just nu... tror det är dags att ta ur linserna och sätta på brillerna ;-)

Kl. 22.15 körde jag mot Ikea och kl. 23.15 var jag hemma igen. Det går undan i svängarna då man vet man ska ha och det inte är några köer :-)

Shoppade några saker jag behöver till fredagens photoshoot + att en vit korg till Johanns rum och några ljus fick följa med hem. (Jag bränner sååå mycket ljus... kan inte leva utan).  Och jag tycker att det är så underbart när killen i självbetjäningskassan säger "Hej ! det var länge sen !"  Jag menar, exakt HUR många kunder möter inte han varje dag?  Jag älskar BRA kundservice ! :-) 

Nu kurrar magen så jag ska lyxa med lite fil & flingor  innan jag jobbar vidare. Jag är så glad i fil att jag tror att jag måste ta mig en Sverige tur snart igen och ladda kylskåpet fullt ...


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Snacka om effektiv shopping.

Mne hur länge har IKEA öppet i Norge egentligen?



Sov så gott. Kram

Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Hej Madeleine-

Ikea har öppet till kl. 23 vilket passar mig helt perfekt ! :) Sov gott! Kram ! :)

2009-06-25 @ 01:14:33
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Sofie

God morgon! Bara undrar ifall du vill berätta vart du hittade den blå/vita klänningen/tunikan du hade på en bild nedan? Den som var hit eller shit ;-)Ha en fin dag!

2009-06-25 @ 08:22:07
Postat av: Karin

åååh! man kan inte klämma in en beställning på riskakor hos dig?;) saknar alla smakerna,är så perfekt att ha brevid på jobbet...finns ju dock bara salta eller med ostsmaken är,not good :)

2009-06-25 @ 08:53:47
Postat av: monya

åh wow, till 23, är det vanligt att man har öppet såå länge i butiker i Norge?



Jag menar här stänger dom 20:00 och det tycker vi är länge :-)

2009-06-25 @ 09:45:52
Postat av: Nelly

haha... va rolig du är. jag skulle aldrig orka ikea kl 22 men sen är jag ju inte lika mkt till energiknippe som du är. ;)



ja, här är det öppet till 20 och det är ju jättelääänge tycker man. jag tycker iaf 21. (det är bara sthlm som har det tror jag).



kram

2009-06-25 @ 09:48:24
URL: http://www.nellyat.blogspot.com
Postat av: Hanna-Nytt läge

Vita golv är verkligen hur snyggt som helst, vi har vita golv i hela vårt hus och det blir så ljust och så ombonat;), men jag är en sann städoholic haha så jag blir nog snart galen på golven.

Njut dagen mvh Hanna

2009-06-25 @ 10:08:13
URL: http://www.blandvackrafjall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91