Inspiration & lite disco...


Jag ser fram emot ett par snygga skinnbyxor till hösten...

Idag slog jag till på den här inspirationen inför några uppdrag som jag har framför mig och just nu lyssnar jag på SÅ bra musik. Klicka  
HÄR ! Jag kan inte sitta still då jag hör den så nu lockar ett dansgolv... ;-)


Jag får kanske skaffa mig en sån här så kan jag ha disco på kontoret ;-)

Det är lördagkväll : ENJOY !!!

P.S  Ang. kvällens Sommarkryss: Jag vill ha Gynnings Cavalli klänning... Skitsnygg ! och coolt att se henne i långt hår igen (även fast det bara var kvällen till ära). Tjejen har starquality deluxe !


Kommentarer
Postat av: Phila

Hi,hi. Idag är det nog du är som är dagvill istället...

pssst: det är lördagkväll and enjoy it!!

Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Oh my, lördag ?? tack för tipset ! ;) Kram! :)

2009-06-27 @ 23:17:16
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91