Happy new week !


Kom ihåg att KRAMAS idag !

Tänk att det redan är den 8:e juni ! det är helt galet hur FORT tiden går. Vi får inte glömma att ta tillvara dagarna! :-)

Här hos oss startade dagen strax efter kl. 07 och nu pågår full dagis-stress för idag ska min sötis fotograferas = vi har en tid att passa. Så - bäst jag går och fixar matboxen till Johanna och klär oss så att vi kan springa iväg .


Jag igår . Koftan kommer från danska Rosemunde och den köpte jag för ett par år sedan i Stockholm. (Rosemunde finns bl.a. hos Daisy).

Önskar dig en FANTASTISK start på veckan och en dag fylld av KRAMAR ! :-)

KrAm! ♥

Kommentarer
Postat av: House of Philia

Du är så positiv!

Jätte Bra, för det smittar nämligen av sig till oss andra!!!



Fantastisk dag till dig med :)



Glada Hälsningar Philia

Postat av: Weronica

Jag hade gärna kramats, men har ingen att krama. hehe. Men häromdagen i Frognerparken så var det en tjej som gick och delade ut kramar. Med en lapp där det stod " Free hug" Det var gulligt. hehe.

2009-06-08 @ 10:32:29
Postat av: Josefine

Ha en bra dag, jag har redan kramat sonen sådär 50 gånger idag! : )

2009-06-08 @ 10:33:41
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Hoppas ni får en härlig start på veckan

KRAAAM

2009-06-08 @ 11:19:46
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Vad hittar du alla dessa fina och berörande meningar/citat?! Man blir alltid lika glad när man kikar in!

2009-06-08 @ 20:52:19
URL: http://shopaholicvickan.blogg.se/
Postat av: Miss Linda

Trudiluu .....



Är det så att det inte serveras lunch på några förskolor i Norge eller är det speciellt för Johannas förskola? Med tanke på matboxen ......



Ha en fortsatt härlig vecka .....



Kram, Miss Linda

2009-06-08 @ 21:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91