Grattis till vinnaren av smycke från CreativeLounge!



TACK för ALLA fina tävlingsbidrag!
Jag har läst igenom allihopa och blir enormt smickrad över alla fina ord och jag blir GLAD över att ni uppskattat tävlingen och allt fint ni kunde vinna från
CreativeLounge !

Som alltid så önskar jag att alla 123 som tävlat ska få vinna, men nu har jag lottat fram en vinnare.


Vinsten: ett valfritt smycke från
CreativeLounge.

♥ And the HAPPY winner is:  ♥

Postat av: Camilla

åå vad glad jag blev nu! Jag bara älskar smycken så denna tävlingen passade mig perfekt=) Jag läser din blogg flera gånger om dagen och blir alltid så glad! Din blogg gör att man får nytt hopp om livet och att ingenting är omöjligt, därför skulle jag vilja vinna "tro hopp och kärlek" halsbandet från Nord. (det du har). På fredag tar jag studenten så halsbandet skuller verkligen bli en perfekt present till mig=) Nu när jag slutar skolan och går in i "riktiga" livet hade det varit skönt med ett halsband som påminner om att tron, hoppet och kärleken aldrig sviker. Hoppas du får en Underbar dag! Miljoner Kramar Camilla

2009-06-03 @ 15:14:17
URL:
http://klingas.blogg.se/

GRATTIS Camilla !

Mejla mig ditt fullständiga namn + adress till: [email protected]

♥TUSEN TACK till Creative Lounge för ett TREVLIGT samarbete. ♥

Kommentarer
Postat av: Lotta Th

Grattis Grattis till Camilla :-)

Kunde ju nästan inte bli en bättre vinnare eller hur?

Jag ler lite när jag ser bild på dej på din balkong :-) Sitter på en nästintill identisk och har precis hällt upp lite vitt. Men du! På vår bakgård står maken med stora grillen. Visst måste ni oxå kunna det?

Kram på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91