Godnatt söndag !


Ni är några som har fått nattmejl från mig då ni kommer på jobb imorgon bitti ;-)

Nej, nu är det bäst att jag loggar av och går raka vägen till sängen innan jag somnar....zzzz.....  Tyvärr så har jag lyssnat på Johannas hostande senaste timmen och jag hoppas av hela mitt hjärta att det är falskt alarm och bara något väldigt tillfälligt för det passar inte speciellt bra om hon skulle bli sjuk nu.. Så - vi håller tummarna ! ;-)

Imorgon har vi en ny härlig vecka framför oss igen och så här i slutet på juni så börjar många att droppa iväg på semester så det blir färre och färre kvar på jobb framöver.. TACK till alla er som skrivit till mig och berättat om era semesterplaner, trevlig läsning !

Nu ska här sovas , gud vad skönt det ska bli ! :-)

Godnattkram! ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma till 2

Det "passar" väl aldrig att barn blir sjuka, men ni är ju 2 föräldrar. När vi har det körigt på våra jobb så brukar vi lösa det med att en stannar hemma, medans den andra går tidigare till jobbet, och sen kommer hem tidigt och den andra går till jobbet och stannar sent. Du verkar ju ha flexibla arbetstider?!

2009-06-22 @ 07:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91