Godmorgon sunny day !


Vi längtar så mycket till Thailand att vi kanske reser dit snart..

Idag bjuder Oslo på ännu en vackert solig SOMMARDAG och nu då det blivit så varmt så börjar beachen och parken att locka...  så till helgen blir det nog en tripp till en badstrand någonstans :-) 

Mitt hjärta väckte mig runt kl. 05 idag och var ledsen och hostade för fullt.. Som tur var så somnade hon om till slut (efter att jag läst lite Askungen i sömn...zzz..) och hon sover fortfarande så jag ska passa på att fixa matboxen + mig själv för idag måste vi komma oss iväg till dagis ovanligt tidigt eftersom jag ska iväg och jobba på
Kamille redaktionen.

 
Johanna provar en ny baddräkt från NoaNoa som finns hos AlmaLukke . Kanske den invigs till helgen?

Önskar dig en STRÅLANDE soldag fylld av lyckliga stunder ! Och glöm aldrig att du är FANTASTISK!

P.S igår startade salget hos Alma Lukke ! -30% på allt! (där hittar du bl.a. HowtoKissaFrog).

KrAm! ♥

Kommentarer
Postat av: Teresa [ 21 år och singelmamma till två ]

Här är en till (plus två barn) som längtar tillbaka till Thailand. :-)

Postat av: Tindra

Uff, låter som Johanna behöver vara hemma idag.....Finns farmor o farfar i närheten, kan de hjälpa?

2009-06-24 @ 10:08:46
Postat av: Mie

God morgen! har du noen shoppingtips til Bangkok? Jeg reiser 10.juli og skulle gjerne hatt tips på markeder og shoppingsentere :) Fantastisk blogg som vanlig :)

2009-06-24 @ 10:29:49
Postat av: Cathrine :-)

Hei!



De har nok ikke 30% på alt. Det var veldig mye som ikke var på salg. Ble nesten litt skuffet over salget der, for det var så lite.. Men, vi fikk tak i noen godbiter :-)

2009-06-24 @ 10:45:39
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om den nya supergratissidan.

Det bästa med den här är att här kan du få presentkort på Gina Tricot.m.m



Lätt att värva och helt gratis

http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=3851

2009-06-24 @ 10:53:58
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: Madeleine Gbg

Ja, vi längtar oxå till Thailand, även fast vädret just nu är helt fantastiskt så längtar vi tillbaka. På midsommarafton ringde en kompis som var i Bangkok i affärer, DÅ kände jag bara "-ahhh, jag vill oxå vara där!" haha. Fick tipsat honom om shopping istället. För oss blir det nog en resa till nästa vår...vi som inte "skulle åka igen"! :-)

Ha en helt underbar dag, hoppas Johanna kryar på sig!Kram kram

2009-06-24 @ 11:19:10
URL: http://mitthemminborg.blogspot.com/
Postat av: Kine

Caroline- Vet ikke nå du var på salget hos Alma & Lukke, men da jeg var der i går var det 30-50% på det aller meste.

2009-06-24 @ 12:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91