Efterlysning av hotell i Stockholm !



Mina kära vänner ! FÖRLÅT min frånvaro i eftermiddag / kväll...  Ska berätta vad jag gjort i nästa inlägg, men nu har jag en FRÅGA till er :

Är det någon av er bloggisar som vet vad det (relativt) nya designhotellet i närheten av Stureplan heter ? Det som har lite mindre rum till bra priser... och jag tror att det invigdes strax före jul förra året.

Jag är på väg till Stockholm och vill gärna bo där :-)

Uppdatering: TACK för hjälpen! hotellet jag sökte heter
STORY-hotel. ! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänker du på hotell Sign? Det heter i så fall Clarion Hotel Sign och hör till Choicekoncernen.

Lycka till! :-)

2009-06-12 @ 23:25:31
Postat av: Anonym

Det het hotell Story. Ligger nära Stureplan. Ha det så kul!

2009-06-12 @ 23:30:27
Postat av: Anonym

Storyhotels.com

2009-06-12 @ 23:32:25
Postat av: Zun

Hotel Stureplan? Best Western? Clairon sign? Scandic Anglais?



Hoppas du hittar igen det du tänkte ;-)



Men önskan om en Skön helg!

/Zun

2009-06-12 @ 23:33:59
URL: http://zunderbar.blogspot.com
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Å ja, STORY hotel är det ! TUSEN MILJONER TACK för hjälpen ! Jag är så GLAD jag har er ! :)



TACK-kramar ! :)

2009-06-12 @ 23:34:46
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hotell Birger Jarl är också designhotell! jätteläckert!

2009-06-13 @ 00:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91