Thank god it´s friday !


Dagens tänkvärda:  gör saker som känns rätt i hjärtat...

Godmorgon vänner! :-) Hoppas att du sovit som en prinsessa (prins) i natt och att du vaknat FULL av energi !?  Själv vaknade jag av att Johanna väckte mig strax före kl 7 och sedan då har vi legat och chillat i soffan (jag har bläddrat i magasiner och sökt inspiration till ett uppdrag) men nu är det slut chillat och vi ska ta tag i dagen . Oslo bjuder på ett STRÅLANDE sommarväder: SOL från klarblå himmel ! :-)


Hurra ! det är FREDAG ! :-)

Dagen idag bjuder på jobb och eftersom dagis fortfarande har stängt och mormor har rest hem så får Johanna bli med, eller så smsar jag en barnvakt... eller kanske en mix av båda alternativen? vi får se ! ;-) Just nu sitter i alla fall darlingen och går igenon en kartong med bilder på golvet brevid mig. Nästan alla bilder är från Thailand och Johanna säger "åka Lollo, Bernie!" ;-)


Så här såg det ut igår och det er nästan exakt likadant ut nu. Det blir många kartonger som "sorteras" (gås igenom) av Johanna dessa dagar då jag sitter och jobbar ;-)

Och om någon undrar när det är dags för lata dagar & semester? så kan jag berätta att det får bli senare i höst... och det känns riktigt BRA för då har jag något KUL att se fram emot !

Önskar dig en FABULOUS fredag & WEEKEND! och jag tycker att vi kickar igång den med den
HÄR låten ! :-)

KrAm! ♥

Kommentarer
Postat av: Angel

söt lillsessan är

Postat av: Nana

Härligt att ha något och se fram emot när höstrusket kommer!



Kram

2009-07-24 @ 08:50:21
Postat av: Weronica

Ställer gärna upp som barnvakt om du behöver när jag är tillbaka från mina resor :)

2009-07-24 @ 16:50:56
URL: http://www.foxypuma.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91